3 Ocak 2018 Çarşamba

Yerli Dizi // Fazilet Hanım Ve Kızları

2017 ' de başlayan dizilere hep göz gezdirmiştim. Aralarından sevdiklerime devam etmiştim. Fazilet Hanım ve Kızları 2017 dizileri arasından takip ettiklerimden birisi. Genel olarak kaçırmadan izliyorum diyemem. Çünkü, genel kurguyu ve gidişatı bilsem yeter gibime geliyor. Sürekli televizyondaki çıkan dizileri takip edip "Ay şu gün şu dizim var, evden çıkmayayım" tarzında biri değilim. Canım sıkılınca televizyon izliyorum. Tekrarlarından filan öğreniyorum geçmiş olayları. 


Yayınlanma Tarihi : 25 Mart 2017 Cumartesi
Yayın Kanalı : Star TV
Oyuncular ; 
Nazan Kesal
Mahir Günşıray
Deniz Baysal
Çağlar Ertuğrul
Afra Saraçoğlu
Alp Navruz
Tolga Güleç
Hazal Türesan
İdris Nebi Taşkan
Türkan Kılıç

Konusu : Hayali zengin bir hayat olan Fazilet Hanım (Nazan Kesal), hayallerine sahip olmanın anahtarını kızlarının güzelliğinde görür. Fazilet Hanım'ın acılarla dolu geçmişi onun gözünü kör etmiştir. Hayallerine ulaşmak için her yolu deneyecektir. Büyük kızı Hazan (Deniz Baysal), babasının ölüm sebebinin annesinin zengin hayat sürme arzusu olduğunu düşünmektedir. Bu yüzden annesin fazlaca kinlidir. Fazilet Hanım'ın küçük kızı Ece (Afra Saraçoğlu) ise annesinin yolundan gidiyordur. Hayalleri annesi ile aynıdır. Hayallerine ulaşmanın yolu da güzellik yarışmasına katılıp yarışmayı kazanıp zengin olmaktır. Fazilet Hanım ve kızları'nın yolu varlıklı Egemen ailesi ile kesişecektir.


Yorumum : Diziyi izlemeye başladığımda Fazilet Hanım'ın yani Nazan Kesal'ın oyunculuğu beni çok etkilemişti. Gerçekten hakkını vererek oynuyor. Yeri geldi. Şirret kadın dedim, yeri geldi onunla ağladım, yazık dedim. Kadının iyi olup olamadığını çözememiştim. Kızlarını bu şekilde yanlış yola sokması bence onun kötü yanıydı. Hayallerine ulaşmak için gözü fazlaca kör olabiliyordu. İçinde bir yerlerde iyilik olsa da bu gizlenmişti. Geçmişte ne yaşadığını çok merak ediyorum. Ne acılar yaşadı da böyle birine dönüştü?

 

Açıkçası diziyi izlemeye devam etmemin en büyük sebebi, Hazan'ın hangi karakter ile sevgili olacağıydı. Hala kararsızım. Şu an Hazan, Sinan ile sevgili ama hala bana nedense erkek baş rolü değiştireceklermiş gibi geliyor. Açıkçası Sinan ile değil de abisi Yağız ile olmasını istiyordum. Fakat Sinan ile sevgili olduktan sonra ayrılıp abisi Yağız ile sevgili olması fazlaca abest. Bu yüzden kararsızım. Baştan Sinan ile olmamalıydı ve Yağız ile olmalıydı. 
Kızın erkeksi hallerini bırakıp bakımlı birine dönüşme süresi gayet iyiydi. 2 bölüme kalmadan hemen kızı bakımlı birine dönüştürmediler. Kızın erkeksi tavırları da hala devam ediyor. Bir anda kibar birine dönüşmemesi iyi oldu.
Kurguyu son zamanlarda saçmalamışlardı. Ne yapacaklarını bilemiyor gibiydiler. Fakat son bir kaç bölümdür toparladılar. 



Benim diziye başlama sebebimin hala sonucunu alamadım. Açıkçası almış da olabilirim ama kafam hala karışık. Belki sonunda başrol erkeği değiştirirler, hiçbir şey belli olmaz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder