4 Ocak 2018 Perşembe

Kozmetik // Garnier Nem Bombası

Ferahlatıcı Kağıt Yüz Maskesi

Cildim fazlasıyla kuru olduğu için ne yapmam gerek diye çok düşündüm. Her şeyi de yüzümde kullanmak istemiyorum. Yüzümde deri döküntüsü ve kuruluk var. Sebebini bilmiyorum. Cildiyeye görünmenin daha faydalı olduğunu düşünüyorum. Fakat hastaneye gitmek için fırsat bulamadım. Cildimdeki kuruluğu bilen kişiler bana öğrendikleri yeni bakım ürünlerini söylüyorlar. Bir yakınım bana Garnier'in nem bombası olduğunu ve denememi tavsiye etti. Yılbaşından önceki gün Gratis'e gittim. Gratis'e ilk kez gidiyor ve oradan ilk kez alışveriş yapmıştım. Fiyatlar açıkçası uçuktu. Gerekli olmayan şeylere yüksek meblağ vermek bana pek uygun ve mantıklı gelmiyor. 
Makyaj malzemelerini özel günler haricinde kullanmıyorum. Bakım ürünlerini de sık kullanmam ama denerim, beğenirsem devam ederim. Genel olarak makyaj malzemelerini de ucuzcudan alıyordum. Fakat yaş büyüyünce, daha kaliteli şeyleri alma fikrini benimseyince paranıza kıyıyorsunuz ki harcamadıktan sonra kazanmanın manası nedir, değil mi? Yine konu dışına çıktım. Konumuza dönelim.
İçinde nem maskesi bulunan küçük gratis poşetini elimde sallayarak yürürken kuzenim "Çok bir şey almış gibi elinde sallama, katla cebine koy" dedi. Bende "İlk kez buradan alış veriş yapıyorum, bırak elimde dursun" dedim, güldüm.


İlk kez hazır bir kağıt maske kullanıyordum. Daha önce krem şeklindeki maskeleri kullanmıştım. Açtığımda paketin içi fazla ıslaktı.


Kullanım Şekli : Maskenin beyaz tarafını yüzünüze yerleştiriyorsunuz.
Maskenin mavi tarafını maske yüzünüzdeyken çıkarıyorsunuz.
Maskeyi iyice oturtuyorsunuz.
Yüzünüzde 15 dakika kadar bekletiyorsunuz.
Daha sonra maskeyi çıkarıp pamukla kalanları temizliyorsunuz.


Maske yüzünüzdeyken rahat hareket edebilirsiniz. Ben ilk kez yaptığım için ürktüm, hiçbir şekilde kımıldamadım ahaha. :D Bir de kafam küçük olduğu için maske yüzüme tam oturmadı, çoğu kısmı dışarıda yani havada kaldı.
Maskeyi yüzümden çıkardığımda yüzümü ovalayıp pamukla kalanları temizleseydim harika olacaktı fakat ben o işlemi yapmayı unuttuğum için maskenin yarayıp yaramadığını tam hissedemedim.
Bu arada maske naneliydi, yüzümü çok ferahlattı. 


4 yorum:

  1. Merak ettigim bir üründü tanitim icin tesekkürler 😊

    YanıtlaSil
  2. Çok merak ettiğim ama hala denemediğim ürünlerden
    Teşekkürler

    YanıtlaSil