14 Ocak 2018 Pazar

2018 Klasik Kitap Okuma Maratonu #kom2018

Bu aralar bende kitap okuma maratonlarına, şenliklerine merak saldım. periodiclibrary blogunun sahibinden bu maratonu gördüm. Bende yapmak istedim.



Yerli Klasikler

Recaizade Mahmut Ekrem - Araba Sevdası


Oğuz Atay - Tutunamayanlar

Halid Ziya Uşaklıgil - Mai ve Siyah

Halide Edip Adıvar - Ateşten Gömlek



George Orwell - 1984
Franz Kafka - Milana'ya Mektuplar
John Steinbeck - Fareler ve İnsanlar
Tolstoy - Gençliğim
Dostoyevski - Kumarbaz

Kolayca okuyabileceğimi sanmıyorum. Açıkçası kötü bir okuyucuyum.  

8 yorum:

  1. Dönüşüm , Fareler ve İnsanlar , 1984 okumuştum . Çok akıcı ve içine saran kitaplar çok kolay okuyacağını düşünüyorum :)
    İyi okumalar :)

    YanıtlaSil
  2. Cok güzelsecimler cogunu okudum. Keyifli okumalar 😊

    YanıtlaSil
  3. Çoğunu okudum. Geri kalanları da okumaya çalışacağım. Güzel seçimler.

    YanıtlaSil
  4. Maşallah bayağı kabarık bir liste seninkisi de :D Umarım hepsini okumuş olursun yıl sonunda :))
    Yalnızız'ı geçen sene edebiyat dersi için okumuştum. Son güne sıkıştırınca bir günde okumak zorunda kalmıştım ama kitap akıcı olduğundan çok sorun olmamıştı. Bir Besim karakteri vardı ki evlere şenlik. Bol bol gülümsetmişti beni okurken :D Umarım sen de keyif alarak okursun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kabarık bir liste. İnşallah bitirebilirim (kendime pek güvenmiyorum bu konuda ama). Umarım, teşekkür ederim. :D

      Sil