9 Ocak 2018 Salı

Anime // Vampire Knight Guilty

Yazacak çok fazla konum var. Vakit dar ve dar olan vakitte yazı yazma isteğim pek olmuyor. Çünkü üzerimde bir baskı oluşuyor ve bilmiyorum, yazamıyorum. Hangi konuyu yazsam diye düşünüyorum, kararsız kalıyorum. Ama bugün ki yazacağım konuya karar verdim. Uzun zamandır anime paylaşmadığımı fark ettim. Çok sevdiğim animelerden birisinin tanıtımını ve yorumumu yapmak istiyorum.
Anime izlemeye yeni başlayanlar genelde Vampire Knight'ı izler. Tabi ilk sezonu izleyen hiç durur mu? İkinci sezonu da izler. Hatta 3. sezonun olmasını bekler.

Anime karakteri deyip geçmeyin, aşık olabilirsiniz. 

Tür : Shojo, Gizem, Fantastik, Okul, Aksiyon
Bölüm Sayısı : 13
Konusu : Vampirler ve insanların bir arada yaşadığı bir şehir. Gündüz insanların ders gördüğü okul, gece ise vampirlerin ders gördüğü bir okul. Gece insandan oluşan sabah öğrencilerinden bekçiler.

Baş karakter olmasını beklediğim ama sadece acı çeken kişiydi Zero karakteri. Animenin sevmediğim bir noktası buydu. Zero bir vampir avcısı fakat büyük bir sırrı var. Aslında o vampirlerden nefret eden bir vampir. Onun nefret ettiği şey aslında ta kendisi.

Kaname karakterinin kötü mü iyi mi olduğunu bir türlü anlayamamıştım. Çok hoş bir karakter olduğunu düşünüyorum. Kanama-samaaa diye ortada dolaştığımı hatırlıyorum.

Yuki karakteri klasik kurgulardaki kız karakteri gibiydi. Ne yapsa iyi görünen, yaptığı hatalar göze batmayan karakter. Animenin sevmediğim bir diğer yön de buydu.

Genel olarak güzel bir animeydi. Animeye yeni başlayanların ve shojo sevenlerin izlemesi gereken bir anime diye düşünüyorum. Fakat 3. sezonu hala beklemekteyim. Çünkü aslında orjinali bir manga. Manga da ikinci sezonun sonundaki gibi bitmiyormuş. Hala devamı varmış. Bu yüzden bende mangasını okumayı düşünüyorum. İsterseniz sizde hem mangasını okuyun ve animesini izleyin. İkisini karşılaştırın. Genelde mangadan uyarlanmış animeler devamını getirmiyor. Bu yüzden bana mangasını okumak daha mantıklı geliyor.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder