6 Ocak 2018 Cumartesi

~ 5 ~ Çekimlerim { Gazi Mahallesi / Ankara }

Bu sayfada yer alan tüm fikir, tasarım, yazı ve fotoğraflar blog sahibine aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserlerini Koruma Kanunu kapsamında koruma altındadır. İzinsiz olarak kopyalanması, kullanılması ve alıntı yapılması suç sayılmaktadır.

Uzun zaman önce gittiğim bir yerden fotoğraflar paylaşmak istedim. Birkaç sefer bu yerde bulundum. Sonbahar zamanında da gittim. Sonbahar zamanından kalan fotoğrafları başka zaman başka bir konu altında paylaşacağım. 
Her zaman ki gibi gökyüzü, bulutlar, güneş ve ağaçlar... Bu fotoğraflar en sevdiğim fotoğraflarımdan birisi.


Telefonumda yer kalmadığı yeni fotoğraflar çekebilmek için eskileri silmiştim. Hata ettiğimi fark ettim. Uğur böceği, kurumuş dallar gibi bir çok fotoğraf çekmiştim fakat onlar şu an yok. Bulursam tekrar buraya dair fotoğraflar paylaşacağım konu altına eklerim.








2 yorum:

  1. Fotoğrafçıların bakış açısı şehirleri güzelleştirir derler. Yetenekli olduğunuz aşikâr, bir kurs falan alsanız neler çıkar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz beni çok mutlu etti, "Telefon kamerasıyla anca bu kadar çekebiliyorum" diyordum hep. Buna rağmen bu yorum gerçekten beni çok mutlu etti. :D Çok teşekkür ederim. :))

      Sil