16 Ocak 2018 Salı

Film // Kore // Secretly Greatly



Yapım Yılı : 2013
Tür : Dram, Aksiyon, Komedi
Süre : 120 Dakika
Yönetmen : Chul Soo Jang
Senaryo : Chul Soo Jang, Hong Ki Yun
Ülke : Güney Kore
Dil : Korece
Oyuncular ;
Kim Soo Hyun
Lee Hyun Woo
Park Ki Woong
Choi Woo Shik
Son Hyun Joo
Park Hye Sook


Konusu: Won Ryu Hwan Kuzey Kore Özel Askeri Hizmetlerde eğitim görmüştür. Bir çok farklı dil konuşabilir ve bir ölüm makinesine dönüşebilir. Casus olarak Güney Kore'ye gitmek üzere görevlendirilmiştir. Güney Kore'nin bir kasabasında şapşal bir deli rolünü üstlenmiştir. 2 yıl sonra göreve yardım için 2 casus daha Ryu Hwan'ın yanına gönderilmiştir. Bu casusların birisi öğrenci rolünde Hae Rang ve diğeri ise rock sanatçısı olan Jae Jin rolündedir. Ryu Hwan yeni gelen casuslara Güney Kore'de işlerin nasıl yürüdüğünü anlatmış ve onlara ayak uydurmaları için yardım etmiştir. Kuzey Kore'de iktidarın değişmesiyle bu 3 casusa ani bir görev gelmiştir. Görev : Kendinizi öldürün.


Filmi Kim Soo Hyun ve Lee Hyun Woo ikilisi için izlemeye karar vermiştim. Komik sahneleri Soo Hyun'un aptal rolü oynadığı sıralardı. En unutulmaz utanç verici sahne ise; SPOILER Soo Hyun'un sevdiği kadının önünde dışarı tuvaletini yapmasıydı. Deli rolü yapmak zorundaydı, kendini belli edemezdi. Bu yüzden deli olduğunu kanıtlayan bir şey yapmak  zorundaydı. 

Hyun Woo çok sevimliydi. Sevimli derken karakteri sevimli bir karakter değildi. Yani benim gözüme çok sevimli göründü. 
Park Ki Woong'un oyunculuğunu çok beğendim. Karakteri de güzeldi. Genel olarak iyi bir diziydi. Oyunculuklar iyiydi. İzlemenizi tavsiye ederim.
Ölüm sahneleri çok duygusaldı. Böyle mi bitti? Bu mu? dedirtebilir. Ama olacak olan, olması gereken buydu. Üzücü. 


OST
Lee Hyun Woo - An Ode To Youth






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder