26 Ocak 2018 Cuma

Film // Kore // Midnight Runners


Bugün ne izleyeyim diye düşündüm ve geçen 2017 senesinde çıkan bir filmi izlemeye karar verdim. Park Seo Joon, Kang Ha Neul ve Sung Dong Il gibi sevdiğim başarılı oyuncular yer alıyor. Ha Neul ve Seo Joon'u aynı filmde görmek beni çok mutlu etti.


Diğer Adı : Young Cop
Tür : Aksiyon, Komedi, Gençlik
Yapımcı : Lee Joon Woo, Kim Jae Joong
Senaryo : Kim Joo Hwan
Yönetmen : Kim Joo Hwan
Görüntü Yönetmeni : Jo Sang Yoon
Süre : 110 Dakika
Gösterim Yılı : 2017
Ülke : Güney Kore
Dil : Korece
Oyuncular;
Park Seo Joon
Kang Ha Neul
Park Ha Sun
Sung Dong Il
Bae Yoo Ram
Go Joon
Lee Joon Hyuk

Konusu : 
Polis akademisinde öğrenci olan Ki Joon ve Hee Yeol, gece bir kaçırılma olayına şahit olurlar. Olayı ihbar ederler fakat ilgili polislerin bununla ilgilenmek için pek vakti yoktur. Prosedürlerin ilerlemesi uzun zaman alacaktır. Bu süre zarfında da kaçırılan genç kıza ne olacağı meçhuldür. Ki Joon ve Hee Yeol, kendi başlarına olayın peşine düşerler. Başlarına birçok şey gelecektir. Bakalım kaçırılan kişiyi bulacaklar mı?


Yorumum : 
Ki Joon (Park Seo Joon) karakteri, polis akademisinin harç parası almadığı için polis akademisine girmiş olması. Ki Joon, biraz daha lakayt bir karakterdi ilk başlarda. 
Hee Yeol (Kang Ha Neul) karakteri ise, fazla zeki ve çalışkan bir karakterdi. Bu karakterin küfürbaz bir karakter olması da ayrıca ilginçti. Komik gibiydi diyeceğim ama komik miydi emin değilim. Küfürbaz olmanın komiklik olması çok saçma. "Birisinin küfür etmesinin neresi komik olabilir ki?" düşünceme ters düşmek istemiyorum.
Seo Joon ve Ha Neul'ın bir kez daha çok iyi oyuncular olduğunu öğrenmiş oldum. Kurgu genel olarak güzel ve zekiceydi. Şöyle ki, kurguda birbirine ters düşen olaylar, burası çok saçma böyle olamaz ama, mantıksız dedirten bir yer olmaması beni sevindirdi. Genel olarak polisiye film/dizilerde bazen mantık hataları yapabiliyorlar. Fakat bu filmde o açık yoktu.
Filmi açmadan önce iki başrol karakterin şapşal polis olmalarını bekliyordum. Fakat ikisi de zeki ve yetenekli polis öğrencileriydi. Kurgunun daha komedi yönüne eğimli olmasını bekliyordum fakat bence dozajında olmuş. Komedi ve ciddiyet yerli yerindeydi. Kesinlikle bu filmi izlemelisiniz.
Bu arada filmin sonunda "Midnight Runners geri dönecek!" yazıyor. İkinci filminin çıkmasını isterim gerçekten. Açıkçası ben olsam ikinci filmde, Ki Joon ve Hee Yeol'ün gerçek birer polis olduktan sonraki öykülerini anlatırdım.



4 yorum:

  1. eğlenceli gibi duruyoooooo :)

    YanıtlaSil
  2. izledim güzeldiiiii, kill me heal me, she was pretty, whats wrong with secretary kim? deki park joon var tatliş yiaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet, çok güzeldiii Seo Joon ile Ha Neul çok iyi bir ikili olmuş 😍

      Sil