2 Ocak 2018 Salı

Kore // Web - Mini Dizi // Start Love


Aşkı Başlat 

Kısa dizileri çok seviyorum, çünkü çok çabuk bitiyor. Açıkçası Kore dizilerini izleyeceğim zaman kaç bölümmüş diye kontrol ediyorum. Bölüm sayısı az ise izleme isteğim daha da artıyor. Bu aralar uzun bir Kore dizisine başladım : 'Two Cops' Diziyi bitirince paylaşacağım. (Kim bilir, ne zaman bitiririm.)
Eski izlediğim Kore dizilerini paylaşmaya başlayalı uzun zaman oldu. Eski izlediğim Kore dizilerinden paylaşmadığım çok az dizi kaldı. 15-20 civarı dizi. Eskilerini paylaşacağım derken yenileri birikiyor. 
Neyse konumuza dönelim, bugün ki paylaşacağım dizi bir mini dizi. Bir aralar sürekli mini dizileri izliyordum. Benim için mini dizi olsun yeterdi. Bu sefer ki mini dizimiz sevimli oyuncularıyla : Start Love.


Yapım Yılı : 2015
Tür : Romantik, Komedi
Yönetmen : Kim Young Nam
Yapımcı : Naver TV
Bölüm Sayısı : 5
Bölümlerin Ortalama Süresi : 10 Dakika
Oyuncular ;
Kim Kyu Jong (SS501)
Moonbyul (MAMAMOO)
Maeng Se Chang
Jang Hee Soo


Konusu : 20' li yaşlarındaki iki gencin aşkını konu alıyor. Hee Min (Kyu Jong), Na Yeong (Moonbyul) 'u etkilemek için zengin, nazik bir insana yani kendinden çok farklı bir insana dönüşür. Farklı biriymiş gibi davranarak sürekli Na Yeong'un çalıştığı yere gelir. Na Yeong, Hee Min'den etkilenecek mi bakalım?


Moon Byul'ün karakteri çok sevimliydi, kendisi de zaten çok sevimli. Oyunculukları biraz... Fena değildi fakat kendilerini geliştirmeleri gerek. Kurgu açıkçası klasik bir kurgu idi. Fakat kurguyu güzel bir hale getirmişler. İzlenebilir bir diziydi. Mini dizi severlerin izlemesini tavsiye ediyorum.
İzlediğim sıralarda dizi ile ilgili haberlere bakmıştım. Kyu Jong yönetmene öpüşme sahnesini teklif etmiş. Eskiden SS501 ' dan favorim Kyu jong ' du. "Yönetmen bile istemezken öpüşme sahnesini sen niye teklif ediyorsun çocuk?" diye düşünmüştüm. Fakat şimdi dizileri izlerken öpüşme sahnelerinin olmasını istiyorum. Çünkü renk katıyor. Daha romantik oluyor. Kafalarını ittirip "Öpüşün artık" diyesim geliyor. 

Moon Byul'ün sevimli olduğu anlardan birisi.


Moon Byul'ün yüz ifadelerinden çok komik capsler yapılır, ama yapmayacağım. :D

8 yorum:

  1. Bende mini dizileri severim ama daha önce bu dizinin yorumunu bir blogtan okumuştum ve hakkında güzel şeyler söylememişti.Ama şimdi sende yazınca baştan bir şans vermek istedim bu diziye.İzlenecekler listeme ekliyorummm😘👍😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel değildi ama izlenmeyecek kadar da değildi. Yani 'fena değil' di. :D

      Sil
  2. Tatlı bir dizi gibi duruyor:)

    YanıtlaSil
  3. Kaç bölüm tamm olarak bu dızı

    YanıtlaSil
  4. vavien filminide izlemenizi tavsiye ederim sizlere. vavien izle<

    YanıtlaSil