4 Mayıs 2018 Cuma

~10~ Çekimlerim // Bahçemdeki Sarı Laleler


Mayıs ayısında paylaşacağım konulara sarı lalelerimle giriş yapmak istedim. Belli bir süredir hastane işi ile uğraşıyordum bu yüzden bloguma vakit ayıramıyorum, paylaşmayı düşündüğüm, istediğim bir sürü konum var lakin vakit yok. Kısa bir vakit olduğu zamanda konuyu hazırlama isteğim olmuyor. Fakat Mayıs'ın 4'ü olmuş, artık bahçemdeki çiçekleri bir bir paylaşmanın vakti geldi de geçiyor dedim. Nergis, zambak, güngüzeli, aynısefa, menekşe ve birkaç çiçek daha paylaşacağım ama dediğim gibi vakit...
Laleyi ilk ektiğimiz zaman bir taneydi. Bu sene 4 laleye çıktı. İki sarı, bir kırmızı ve bir de kırmızı-sarı renkte toplam 4 lalem var. Bu sene yağmur yüzünden sümbülümün birisinin boynu kırıldı. Bu seferde lalelerim ansızın gece yağan yağmur yüzünden kurudu. Seneye çıkarlar mı bilmiyorum. 
Aşağıda laleleri güneş vurduğu an, üzerine yağmur yağdıktan sonraki hali ve normal hali olarak paylaşacağım.


Araya kaynayan Karahindiba. Onu da özel olarak bir konu altında paylaşacağım.
 


Güneş lalelerin üzerine vurduğu zaman laleler daha çok açıyor. Güneş gittiğinde geri eski haline geliyor, yani ilk fotoğraftaki gibi oluyor.



Bu fotoğrafta da yağmur yağdıktan sonraki gün lalelerin hali. 



Bu fotoğrafa da kırmızı-sarı olan lalenin ön gösterimi diyelim. Daha sonra o lalemi farklı bir konu altında paylaşacağım. Paylaştığım zaman çok fotoğraf paylaştığım için böyle bir şey yapmaya karar verdim, hepsini bir arada paylaşmayacağım.


8 yorum:

  1. Fotoğraflar çok güzel eline sağlık 😊 💙

    YanıtlaSil
  2. Hepsi harikaaa eline sağlık :) Karahindibayı annem sayesinde o kadar iyi tanıyorum ki tadı değil de çiçeğinin görüntüsü çok minnoş o kesin :) Devamını bekliyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :D Aaa yendiğini bilmiyordum, görüntü olarak gerçekten çok sevimli :D Teşekkürler ♥

      Sil