21 Ocak 2018 Pazar

Kozmetik // El Kremi - NIVEA Soft


Açıkçası çok fazla bakım ürünü kullanmıyorum. Kremi aslında düzenli kullansam daha iyi olacak, fakat ben ellerim çok kuruduğunda filan sürüyorum ya da kafama ne zaman eserse o zaman sürüyorum. Yaşım ilerledikçe çok üzüleceğim kendime bakmadığım için, bildiğimiz halde yapmıyoruz işte.
 Ağlamayla geçen son birkaç dönemin zor zamanları, kırgınlıkları vs. yüzünden göz kenarlarımda kırışıklıklar çıkmaya başlamış. Çok ağlıyordum. Sürekli stresli geçen zor bir dönemdi. Bir gün aynaya baktığımda göz altımdaki torbaları, gözlerimin etrafındaki kırışıklıkları, yüzümün çöktüğünü gördüm. "Kendime gelmeliyim. Ağlamamalıyım... Ne olursa olsun ağlamamalıyım" dedim. Bu yüzden kendime bakmalıyım. Çok gencim dedim. Fakat yine de pek bakım ürünü filan kullanmıyorum. Çok az kullanıyorum. En azından ağlamayı durdurdum. Çok üzülmedikçe ağlamıyorum. Kendimi avutmak için "Boş ver kırışıklıkları, yaşanmışlıkların izi." diyorum ama yaşanmışlıklar hatırlanmak istenmedikçe ne fayda. Neyse konumuza dönelim. Bu aralar kullandığım krem Nivea Soft.


Birkaç aydır Nivea Soft bakım kremini kullanıyorum. Fiyatını tam hatırlamıyorum ama 5 lira civarıydı. Hem fiyatı uygun hemde işe yarar bir krem.




2 yorum: