23 Kasım 2019 Cumartesi

Film // Cinayet Süsü

Ali Atay'ın yönetmenliğini yaptığı bu filme ailemle birlikte gittim. Film genel olarak eğlenceliydi ve sonunu çok iyi bir mesajla bitirmişlerdi. Oyuncular konusuna gelirsek; Cengiz Bozkurt çok sevdiğim bir oyuncudur. Bu filmde de en başarılı bulduğum oyuncuydu. Onun haricinde genel olarak iyiydiler ama özel olarak Mehmet Özgür'ü övmek istiyorum. Çok az göründü ama çok iyiydi.
Filme annem, babam ve kardeşlerimle gittiğim için size tavsiyem ailenizle gitmeyin. Bir de "Ali Atay yönetti, kesin çok güleceksiniz" falan demeyin ailenize. Gülüyorlar evet ama siz rahat gülemiyorsunuz. Arkadaş çevrenizle gitmenizi tavsiye ederim. Cinsel esprileri çıkardığımız zaman ortada şaka kalmıyor diyebilirim. Ben bel altı şakaları pek seven biri değilim ama ona rağmen komikti. Cinsel şakalar kaliteli bir şekilde yapıldığı zaman gayette komik olabiliyormuş bu film bize bunu gösterdi.
Görüntü, kostümler, müzik seçimleri hoşuma giden unsurlardı. Tekrar ve tekrar Cengiz Bozkurt'u övmek istiyorum. Filmdeki en iyi karakter ve oyuncuydu.
Hala vizyonda diye biliyorum, gitmenizi tavsiye ederim.

Yönetmen : Ali Atay 
Senaryo : Ali Atay, Feyyaz Yiğit, Aziz Kedi 
Yapımcılar : Timur Savcı, Cemal Okan
Oyuncular;
Uğur Yücel
Cengiz Bozkurt
Binnur Kaya
Feyyaz Yiğit Çakmak
Mehmet Özgür
Mert Denizmen
Konusu : Film gizemli bir seri katil vakasını çözmeye çalışan cinayet büro ekibinin maceralarını konu ediyor. Başkomiser Emin, komiser Salih, komiser Asuman ve komiser yardımcısı Alaattin'den oluşan Cinayet Büro ekibi ilginç bir vaka ile karşı karşıyadır.

14 yorum:

  1. Bu ara bulduğum ilk fırsatta sinemaya gitmek istiyorum 😊 insAllah bu hafta gidebilirim... Teşekkürler paylaşım için 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah gidersin, keyifli seyirler şimdiden :)) Rica ederim :))

      Sil
  2. Oyuncu kadrosu iyi
    not aldım
    teşekkürler editör

    YanıtlaSil
  3. Ölümlü Dünya'da fragmanı gördükten sonra beklentim çok yüksekti, hayal kırıklığına uğramıştım izleyince. Umarım bu daha eğlencelidir, izleyeceğim. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. O zaman o iyi polisi oynadı bende ondan çok daha iyi polisi oynadım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O anlamda iyi değil, karakter güzeldi anlamında iyi dedim 😂

      Sil
  5. ali atay seviyom izliycem saoool :)

    YanıtlaSil
  6. Film çok güzeldi. Özellikle o sonda verilen mesaj beni benden aldı.

    YanıtlaSil
  7. Aslında iyi filmdi ama ben beklentim çok yüksek gittim Ali Atay dedim çok büyük beklenti içine girdim sanıırım ondan istediğim gibi olmadı izlerken biraz sıkıldım.. Sondaki mesaj evet çok iyiydi... Sondaki mesaj için değerdi seyretmeye :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle, beklentiyi yüksek tutmuştum. Kesinlikle evet :))

      Sil