28 Ocak 2018 Pazar

~ 7 ~ Çekimlerim // Papatyalar


Fark ettim ki, çekimlerim konusunda sürekli gökyüzü ve gün batımını paylaşıyorum. Bunun sebebi sürekli bu tarz fotoğraflar çekiyor olmam diye düşünüyorum. Gün batımını, gökyüzünü, maviyi çok seviyorum. Bu yüzden o güzelliği gördüğüm anda fotoğrafını çekmekten kendimi alıkoyamıyorum. Telefonumun hafızası çok çabuk doluyor. Sebebi sürekli fotoğraf çekmem ve bir kare değil birkaç farklı açıdan çekmeye çalışmam. Daha sonra düzenlerim, beğenmediğimi silerim. Diyorum fakat elim hiçbirini silmeye gitmiyor. 20 GB' lık bir flash aldım. Fakat kullanılmayan alanı çok az kaldı. Fotoğrafların pixellerini genelde 23 megapixel olarak ayarlıyorum. Telefonumun en yüksek pixeli 23. Kısacası bu yüzden hafızam çok çabuk doluyor. Sanırım az fotoğraf, kaliteli ve iyi fotoğraf çekmeliyim. Aynı yeri birçok kez çekince hiçbirini silmeye kıyamıyorum...
Gün batımının, gökyüzünün dışarısına çıkıp 3 ya da 4 yıl önce çektiğim papatya fotoğraflarını paylaşarak bir değişiklik yapmak istedim. 3,4 yıl önceki fotoğraflarımı gördüğümde aklıma silinen fotoğraflarım geliyor. Keşke diyorum o zamanlar blogta paylaşsaydım da bu şekilde kaybolmasalardı diyorum.






2 yorum:

  1. Ne zaman papatyaları görsem annem aklıma geliyor. Beni 'papatyam' diye sevişi ve yurt arkadaşlarımın annemin bu sevişine hayran kalışı, beni 'papatya' diye çağırmaya başlamaları aklıma geliyor. Sanırım bu yüzden papatyaları seviyorum. Fotoğraflar çok güzel çıkmış. Ellerine sağlık. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Papatyalar senin için anlamlıymış. :) Teşekkür ederim bu güzel ve anlamlı yorumun için. ♥

      Sil