31 Ocak 2018 Çarşamba

Yerli Dizi // Gülizar


Yapım : O3 Medya  
Yönetmen : Çağan Irmak
Yapımcı : Onur Güvenatam
Senaryo : Çağan Irmak ve Scripta Yazı Grubu 
Müzik : Çiğdem Erken
Oyuncular;
Farah Zeynep Abdullah
Berk Cankat
Ebru Cündübeyoğlu
Şerif Sezer
Berkay Ateş
Zuhal Gencer
Sevtap Özaltun
Berk Erçer
Osman Alkaş
Mahperi Mertoğlu
Emre Taşkıran


Konusu : Gülizar bir kenar mahallede anne ve babası olmadan, annesinin kendisini emanet ettiği Suzan ile yaşamaktadır. Gülizar'ın varı yoğu müziktir. Fakat bir türlü müziği ve kendisi keşfedilmiyordur. Suzan'ın çalıştığı yerdeki adamlar Suzan'ın borcu karşılığında Gülizar'ı isterler. Gülizar bu işin içinden yaşadığını bile bilmediği babası sayesinde kurtulacaktır. Fakat babasının diğer ailesi Gülizar'ı kolay kolay kabul edecek mi orası meçhul.

Yorumum : 
Farah Zeynep'in oyunculuğunun geliştiğini düşünüyorum. Yan komşusuna çemkirmesi gerçekten iyiydi. Rolün hakkını vermiş. 

Şarkıyı ilk duyduğumda Hadise seslendiriyor sandım, ses rengi çok tanıdık geliyordu. Bir baktım ki Farah Zeynep söylüyormuş.
Şarkıyı çok sevdim. Farah Zeynep'in ses rengi ile şarkı çok uyumlu olmuş.

Ailelerin isteği üzerine evlenme aşamasına gelen kız ve erkek... Bu tarz konular açıkçası sıktı. Fakat burada bu konuyu nasıl işleyecekler, merak ediyorum.

Suzi ile Gülizar'ın Gülizar'a koca bulma muhabbeti çok komikti. İnternetten bulan iyisini bulabiliyor gerçekten. Bir arkadaşım internette tanıştığı çocuk ile 3 yıldır sevgili. Yakında evlenecekler. Ama bu herkesin iyi olacağı anlamına gelmiyor. Dikkat edin, herkese güvenmeyin.
Oğlanın annesi de Mine ile oğlunun evlenmesini istemiyormuş. Murat, Mine'yi sevdiğini söylüyor. Fakat ben onun gerçekten sevdiğine inanmıyorum. Babası istediği için Mine ile evlenmeyi düşünüyor.

Murat'ın annesi ile babasının geçmişte olan sakladığı şey ne olabilir ki?

Bahri Bey, Suzan'a aşık sanıyordum. Şok oldum. bütün kötülükler Gülizar'ın peşinde yahu.

Teksoy'u başrol erkek ile değiştiremiyor muyuz? Teksoy daha iyi oyuncuymuş ve çok yakışıklı. 

Gülizar'ın uçakta Veysel Bey'e söylediği şey : "Netten bakacaksınız artık, ilişkimizin sizle şarkı söyleme noktasına geleceğini sanmıyorum."

Gülizar konağa geldiğinde "Ben beyefendiyi göreyim bir an önce" dedi ve yukarı çıktı. Arkasından adam vazoyu kırdı ya. Gülmekten öldüm. 

"Kardeş acı söyler."

Beklediğimden güzeldi. Dizinin gidişatı güzel ilerliyor. Suzan ve Fettah'a ne olacak? Teksoy ve Şerif, Gülizar'ın peşine düşecek mi? Benim merak ettiğim noktalar bunlar.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder