5 Ekim 2018 Cuma

BKM Kitap Alışverişim

Dershaneye başladığım için 3 hafta gibi bir süredir bloguma giremedim. Bugünde vakit bulmuşken daha önceden hazırladığım bu konuyu paylaşayım dedim. 

Ablam sayesinde internetten ilk kez alışveriş yapmış oldum. İlk alışverişimiz tabi ki kitap alışverişi oldu. Ablam Franz Kafka'nın kitaplarını gördüğü yerde alıyor. Ama kitapçılarda genelde belli başlı kitapları satılıyor. Bu yüzden elinde olmayan Kafka kitaplarını internetten almak istedi. Bana da istediğin kitap var mı diye sordu. Bende Hayvan çiftliğini istedim, BKM Kitap'ta indirimde olduğu için istediğim kitabı bana aldı. Şansıma Hayvan Çiftliği kitabında kusur vardı, fakat garanti belgesi var 24 saat içinde hasarlı kitapları bildirirseniz değişim yapıyorlar. Fakat bendeki kitabın ilk sayfası kusurlu olduğu için sorun etmedim. Kitabın baskısının filan yazdığı sayfa oluyor ya orası kusurlu olduğu için uğraşmanın gereği olmadığını düşündüm.
Kitaplar kargoya çıktıktan sonraki gün elimize ulaştı. Uzun sürmemesi beni mutlu etti.
Fotoğrafını çekmek aklıma gelmemişti o an ama kitaplara zarar gelmesin diye güzel bir şekilde muhafaza edilmişti. 
Bu arada hediye olan kitap ayracını çok beğendim. 
Bir daha tekrar alışveriş yapacağımı düşünüyorum. 

25 yorum:

  1. Bkm'den alışveriş yapmadım ama yapan arkadaşlarım var, hatta bu ay sonuna kadar kargo bedava kampanyası var, sizinki kapıda ödeme olduğu için ek ücret alınmıştır, çok güzel kitaplar, keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  2. BKM, merkezi Bursa'da olan oldukça büyük birkaç satış yeri olan kitapçıdır. Güvenilirdir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, güvenilir olduğunu düşünüyorum bende. Yorumunuz için teşekkürler. :))

      Sil
  3. Franz kafka agır birazcık sanırsam hıc okuyamam o tarz kıtapları ama okumak güzel şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kitapları ağır bende okuyamıyorum Kafka'yı o yüzden.
      Evet okumak çok güzel şey 😍

      Sil
  4. Fantastic post, dear!
    Hugs ♥

    YanıtlaSil
  5. Hayvan Çiftliği ve Gurur ve Önyargı kitaplarını çok severek okumuştum. Umarım severek okursunuz hepsini :)

    YanıtlaSil
  6. jane austen o kadar seviyom kiii :) kafkanın o açlık kitabını hiç duymamıştım :) heey hadi alış yeni döneme bak demek ki hamlaşmışsıın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bende duymamıştım o kitabı :)) Alışmaya çalışıyoruz yaa :))

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Ah ah sormayın, dershaneye yazıldım derslerden bloguma vakit ayıramıyorum pek 😢

      Sil
  8. Ben de kitap almak istiyorummmmmmmmmmmmm :((((

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar yeni keşif ettim.Blogunu çok sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim.(tariflimutfak-sibelinyemekleri).Mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  10. Hayvan Çiftliği çok güzeldi ve akıcı bir dille yazılmış. Yazarın 1984 adlı romanını da tavsiye ederim kesinlikle o da çok güzel. Bende sürekli BKM'den alışveriş yapıyorum. Hız konusunda da çok iyi, maksimum 3 gün içinde geliyor.

    Paylaşım için teşekkürler ~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Hayvan Çiftliği güzeldi.
      O da okuma listemde, tavsiye için sağ ol. :)
      Ben teşekkür ederim. :))

      Sil