1 Eylül 2019 Pazar

Ağustos Ayında Ne İzledim/Okudum?

  Çoğu zaman planladığım hiçbir iş yolunda gitmiyor. Bu yüzden akışına bırakmak en doğrusu. Bu ayı yarı planla hareket ederek yarı akışına bırakarak geçirdim. Kimi işim rast gitti, kimi işim hiç ummadığım şekilde gelişti. Bu yüzden planlı hareket edip belli bir noktadan sonra durumu akışına bırakmak gerektiğine karar verdim.
Bu ay bölüm başı 8-10 dakikalık mini Kore dizileri izledim. Geçen ay paylaştığım yazıda Alacakaranlık serisini tekrar izlemek istediğimi belirtmiştim ve onu izledim. Vampir Günlükleri'nin ilk iki sezonunu izledim. Vampir Günlükleri ilk yayınlandığı zaman cnbc-e ve bir kanal vardı. Yayınlandığı zaman bir dublajlı, bir de altyazılı izlerdim. Tekrar bölümüne bile bakardım. 3.sezondan sonra bakmayı bırakmıştım. Devamını merak ettiğim için kaldığım yerden izlemek istedim ama yıllar geçtiği için unutmuşum, en baştan izleyeyim dedim. O zamanlar çok eğlenceli geliyordu. Çünkü bu tarz diziler hiç yoktu. Şimdi açıkçası biraz devamında ne olacak merakıyla izliyorum. Okuduğum yorumlarda belli bir sezondan sonra da saçmaladıkları yazıyordu. 8 sezon... çok uzun bitirebilir miyim bilmiyorum.
Türk dizilerinden takip ettiğim tek bir dizi var; Afilli Aşk. Şu an hala eğlenceli gidiyor dizi. Normalde 10-15 bölüm anca dayanabiliyorum Türk dizisine.


İzlediğim Diziler
My First Love // Kore (4 Bölüm izledim)
Dating Class // Kore (Web Drama)
In Outsider // Kore (Web Drama)
Afilli Aşk

İzlediğim Filmler
İnanılmaz Aile (Animasyon)
Peach Girl (2017) // Japonya
Alacakaranlık Serisi


28 yorum:

  1. Alacakaranlık serisiii offofofofof aşırı fangirl oldum şu an ben de mi izlesem? Stray Kids'e de bir yükseldim geçen aylarda tanımaya çalışıyordum o grubu sonra BTS bir comeback yaptı aklım uzaya uçtu toparlanamadım bir daha :D Eylül ayı çok daha güzel olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Her yer kore her şey kore hayırr.Özellikle kadınlar kore dizileri,programları vb. şeylere bayılıyorlar.Neden ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde yaz ayları bir şeyler izliyorum, onun haricinde internetten uzak yaşamaya çalışan biriyim. Açıkçası ben eğlenceli olduğunu düşünüyorum. Dizilerinin bölümlerinin kısa olması en sevdiğim özelliği. Ama bir süreden sonra dizilerinden de sıkıldım. Çok çabuk sıkılan biriyim. Arada film, program izlemek güzel oluyor, ırk fark etmeksizin. Diğer insanları bilemem. :)

      Sil
  3. Ayy ne kadar güzel bir ay olmuş, bir sürü şey izlemişsin :) Umarım diğer ayların da güzel geçer :)

    YanıtlaSil
  4. Aynı şeyse eğer ben Peach Girl'in zamanında animesini izlemiştim. İlerleyen bölümleri beni delirten bir diziydi, yani çok hoş anılarım yok 😀

    YanıtlaSil
  5. e işte normal hayat yaniiiii güzel günlermiş. eylül güzel ay daha da verimli olursuuuun :)

    YanıtlaSil
  6. Leyla ile mecnunu izlemediyseniz kesinlikle izleyin derim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemez olur muyum, iki kez izledim :)) Süper bir dizi

      Sil
  7. Peki benim canım sıkıldıkça HP seyretmem...

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, her hafta ortak bir konu üzerine yazılar paylaşmayı düşündüğümüz yeni bir etkinlik başlattık. Müsait vaktinde bloguma göz atıp incelersen hatta sen de yazarsan çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  9. Maşallah ne kadar da çok şey izlemişsin. ^^

    YanıtlaSil
  10. Alacakaranlık serisini ben de tekrar tekrar izliyorum ve bımama da çok zaman var sanki. Yazın sadece Lucifer izleyebildim o da ikinci sezon yarısında bıraktım çünkü mavi gökyüzünden ve denizden gözlerimi alamadım sanırım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Harry Potter serisini bıkmadan sürekli izliyorum :)) Ah, ne güzel :))

      Sil
  11. Vampir günlükleri dizisinde Ben de tekrarşladım

    YanıtlaSil
  12. Kore çılgınlığına bi ben kapılmadım sanırım :)

    YanıtlaSil
  13. Baya verimli bir ay olmuş. ^-^ Peach Girl filmine bakacağım, teşekkür ediyorum. :)

    YanıtlaSil
  14. Önerileriniz için teşekkürler, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil