2 Mart 2018 Cuma

Kararsızlığıma Dair Bir Yazı


Kafamın içi allak bullak. Sanki bir boşluğa hapsolmuşum gibi. Uzay gibi olan bu boşluk aynı zamanda sanki bir kutu kadar küçük. Sanki tabutum benim boyumun ölçüsüne göre yapılmamış gibi. Sağa sola kımıldayamıyorum ama aynı zamanda süzülüyorum. Kararsız kaldığımda beynim kendi kendini yeyip bitiriyor. 
Hayatın her anı, bir karar zamanıdır. Benim kaybetme sebebim bu her anda kararsızlık yaşıyor olmam. 



Bir şeyler yazabilmek istiyorum, eskisi gibi... Ama kitap okumayı bıraktığım için cümlelerimi oluşturamıyorum. Kelimeleri bir araya getirmek için önce kelimeleri bilmem gerek, değil mi? Bu yüzden beceremiyorum. Zaten ben hiçbir zaman öyle süslü, edebiyatı iyi kullanılmış bir yazı hiç yazamadım. Ablam şiir yazmakta iyi, kardeşim şiir, hikaye vs yazmakta iyi. Tabi bende yazmayı seviyordum ama iyi değilim sadece seviyorum. Benim zaten bu blogu açma sebebim yazılarımı paylaşmaktı. Genelde yazdığım yazılar içimi döktüğüm yazılar oluyor. Tabi bir süre önce yazı yazmayı bırakmıştım. Ne hissettiğimi bilmekten korktuğum için düşünmüyordum. Düşünmeyince de doğal olarak yazmıyordum. Resim çizmek, şarkı söylemek ya da dans... En azından bir şeyde yeteneğim olsa fena olmazdı. Fakat benim hiçbir yeteneğim yok. Hatta işe yarar tek bir şeyim bile yok. Kendimi hiçbir zaman çözemedim. Neyde iyiyim? Neyi severim? ...
Geçen yazdığım bir yazımı paylaşmak istiyorum : 


Bugün kendimi tuhaf hissediyorum.
Akıllı biri miyim, aptal mı?

Olgun biri miyim, çocuksu mu?
Çok fazla ikilem yaşıyorum.
Ben kimim? Ben neyi sever, neyden nefret ederim?

Beynimin içinde dönen bin bir soru var.
İlgi istiyor muyum yoksa beni bana mı bıraksınlar istiyorum?

Bir böyleyim, bir öyle. Ben ne istiyorum?
Ben iyi biri miyim, kötü biri miyim?
Yoksa bu şıkların hepsi miyim?
Ben sevdiğim şeyden aynı zamanda nefret ediyor olabilir miyim?
Ben hep insanların içine karışmak, onlardan ilgi görmek isterken aynı zamanda kendimle baş başa kalmak istiyor olabilir miyim?
Ben kötü biriyken iyi biri olabilir miyim?
Belki ben yeri geldiğinde kötüyümdür, yeri geldiğinde iyi biriyimdir.

Bir tek kararsızlık yaşayan ben değilimdir, değil mi?
Ne yapacağına karar veremeyen, sonuçlarından korkan ve bu yüzden yanlış seçimi yapıp pişman olan tek ben değilimdir, değil mi?
Sevdiği şeyden aynı zamanda nefret edebilen tek ben değilim, değil mi?

Sizlerde yaşıyorsunuz, değil mi? Sizlerde kararsız kalıyorsunuz. 
19 Aralık 2017








26 yorum:

  1. Kendine haksızlık etme bence, işe yarar bir şeyim yok cümlesini çıkar hayatından o zaman yeteneklerini daha kolay fark edebilirsin. Her insan özeldir her karakter bir hediyedir. Kendinin ve hayatının farkına varmak için zamana ihtiyacın var anladığım kadarıyla daha gençsin. Önünde uzun bir hayat var kendine haksızlık etme. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sözleriniz yüreğime çok iyi geldi, buna ihtiyacım vardı. Sevgiler. :)

      Sil
  2. 👌👌 kesinlikle süper

    YanıtlaSil
  3. Her İnsan da, Saydıklarınızın hepsi vardır, Yalnız Değilsiniz. :)

    YanıtlaSil
  4. herkesin yaşadığı durumlar bunlar.... Okumaya ve biriktirmeye devam.. içindeki cümleler bir gün içine sığamayacak ve bize doğru akacak nasıl olsa.. @bw

    YanıtlaSil
  5. Bazen aynı duyguları ben de yaşıyorum,sonra bir bakıyorum çevrem benim bazı özelliklerimi göklere çıkarıyor.Ben neymişim falan diyorum.İnan senin de çok iyi yaptığın bir şey mutlaka vardır.Kalemine sağlık yazın çok güzel olmuş.Yazmaya devam.Sevgiler 😊 Takipteyim.Bana da beklerim 😊
    https://sezersadet.blogspot.com.tr/
    https://sezersadet2.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :))
      Bakacağım bloglarınıza. :))

      Sil
  6. evet herkes kararsız kalabilir bazen ama akan su yolunu bulur derler.

    YanıtlaSil
  7. Tam da bu noktanın bir dönüm noktası olduğunu düşünüyorum. Işığa yaklaşmış sayılırsız. Sevgilerimle. @rps

    YanıtlaSil
  8. Herkesin iç dünyasında yaşadığı ikilemleri yazıya dökmüşsünüz. Bunu yazıya dökmek bir nevi yardım çağrısı gibi olsa da bir self tedavi yöntemi bence. Bu aşamadan sonra daha iyiye gideceksiniz. @pdb

    YanıtlaSil
  9. Bende çoğu zaman aynı durumdayım @ke

    YanıtlaSil
  10. Hepimiz zaman zaman benzer durumları yaşıyoruz.Biraz uzaklaşıp temiz havada yürüyüş yapmak iyi geliyor.
    @smk

    YanıtlaSil
  11. En iyisi soğuk bir duşa girip titreyip kendine gelmek @çb

    YanıtlaSil
  12. Bu durumu yaşayan sadece sen değilsin, endişe etme... ♥

    YanıtlaSil
  13. Bloğunu ilk ziyaretimde bu yazına denk gelmem bence tesadüf değil :) Çok güzel anlatmışsın Sevgili Arzu :) Herkesin bu bataklığa saplandığı dönemleri oluyor. Kocaman kucaklıyorum seni <3

    YanıtlaSil