1 Şubat 2020 Cumartesi

Ocak Ayında Ne İzledim/Okudum?

2020 yılı benim için daha 2. gününden kötü geçmeye başladı. Daha ilk aydan bir sürü aksilik, bir sürü kötü olay oldu. Kendi hayatımın dışında ülke olarak, dünya olarak da Ocak ayı kötü bir şekilde geçti. Bu yılın 2019 kadar iğrenç bir yılı aratacağını hiç beklemiyordum. Umarım ileri ki aylarda "2019 gibi bir yılı bile arattı vay be!" dedirtmez bu yıl.


İzlediğim Filmler
Bir Sindirella Hikayesi
Isn't It Romantic
Aykut Enişte
Fırıncının Karısı(yarım bıraktım.)
Cebimdeki Yabancı
Müslüm

İzlediğim Diziler
A Love So Beautiful (Çin)
Benim Adım Melek
Hekimoğlu

Okuduklarım
Martı Jonathan Livingston - Richard Bach

İzlediğim filmler arasından Isn't It Romantic aşk konusunu farklı bir şekilde işlediği için hoşuma gitti. Fırıncının Karısı'nı ise sonuna kadar izleyemedim bile. Hiç hoşlanmadım filmden. Aykut Enişte'den ümidim yoktu ama eğlendirdi. Bazı sahnelere çok güldüm. Cebimdeki Yabancı ve Müslüm beklentimin altında kaldı.
A Love So Beautiful dizisi ise gençlik, romantik, komedi tarzında bir diziydi. Lise zamanlarını anlatırken çok eğlenceliydi. Son 7,8 bölüm ise; fazla sıkıcıydı.
Okuduğum kitap Martı J
onathan Livingston'a gelirsek; bu kitabın adını sadece Martı sanmıştım ve kardeşim Martı kitabını istiyordu. Hiç içine filan bakmadan bu kitabı aldım. Eve gelip kitabın içine baktığımdan 152 sayfanın neredeyse yarısı fotoğrafla dolu olunca üzüldüm. Bir de üstüne almam gereken kitap olmadığını öğrenince daha da üzüldüm. Kitap fuarından 18 lira civarına almıştım. Kitap güzel miydi? Anlatmak istediği şey güzeldi. Neyse ki okumama değen bir kitap oldu.
Türk dizilerinden de izlediğim çoğu diziyi izlemeyi bıraktım. Hekimoğlu dizisi çok keyifli gidiyor. 
Eskisi gibi değilim, hayranı olduğum bir grup filan yok. Canım sıkıldıkça farklı farklı gruplara bakıyorum, müziklerini dinliyorum, programlarını izliyorum. Onun ötesi bana saçma geliyor. Eğlendiğim kadarı bana yetiyor.

15 yorum:

  1. 2019 kötü bir yıldı 2020 den umutlu idim ama ne yazık ki çok iyi başlamadı umarım güzel baslamasa da bundan sonrası güzel geçer 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum. Umarım herkes için güzel geçer :))

      Sil
  2. Aykut enişteyi ailecek izledik tv de benim düşüncem de aynı 😸

    YanıtlaSil
  3. umarım bu sene güzelliklerle doludur sizin için çok huzurlu mutlu geçsin inşallah devamında! 😊

    YanıtlaSil
  4. Kötülükler bu yılın Ocak ayında kalakalsın. Gerisi güzel devam etsin hepimiz için :)
    Epey verimli geçmiş, filmler, kitaplar vs :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :))
      Evet, tatile girince verimli oldu bu ay :)

      Sil
  5. Amei a postagem,super original!❤️
    Sigo você 😉

    YanıtlaSil
  6. Aykut Enişte'den beklentim çok yoktu ama son zamanlarda çıkan yerli yapımlardan daha kaliteliydi bence.. Hakkını yemeyelim :D

    YanıtlaSil
  7. Aykut Enişte'den beklentim yoktu, Müslüm'den vardı ama tam tersi oldu.
    Şubat ayının daha verimli geçmesi dileğiyle. Tam bir öğrtmen notu gibi oldu dfghjk

    YanıtlaSil