7 Aralık 2019 Cumartesi

Kasım Ayında Ne İzledim?

Kasım ayının nasıl geçip gittiğini anlamadım bile. Şöyle geçen şu bir ayıma dönüp bakıyorum da, kayda değer güzel şeyler yaşadığım pek söylenemez.
Yine canımın hiçbir şey yapmak istemediği bir dönemdeyim. Film izlemek bile istemiyorum siz düşünün. Finallere çok az kaldı ve ben okula alışamadım. Zaman nasıl geçti hiç anlam veremiyorum. Bulunduğum yerde olmak istemiyorum ama en azından bulunduğum yeri güzelleştirebilirim diyorum. Fakat nasıl yapacağımı bilmiyorum.
Bir Pazar'ları Çok Güzel Hareketler 2'yi heyecanla bekliyordum. Son birkaç bölümdür o da güzel olmamaya başladı. Bir tek altyapının skeçlerini hevesle izliyorum. Onun haricinde genel olarak beni heyecanlandıran pek bir şey yok. İçim ölmüş gibi hissediyorum. Geçen birisiyle oturduk konuştuk, en son "Ee nasıl biriymişim?" dedim. "Dışarıdan hiç derdi yokmuşcasına sürekli gülen, eğlenen, herkesle konuşan biri gibi görünüyorsun." dedi. İstediğim şeyde dışarıya öyle bir hava vermekti ve başarmışım da. Belli başlı insanlar, bu blog ve defterim haricinde olumsuz hislerimi kimselere belli etmek istemiyorum.
Ah bir de soğuklar geldi, Ankara'nın ayazı hiç çekilmez durumda. Hemen nezle oldum, günlerdir iyileşemedim. Tam iyileşiyorum diyorum, havanın soğuğu vurunca tekrar kötü oluyorum. Sıkı sıkı giyinin, havalar pek kötü. 



İzlediğim Filmler
The Notebook (2004)
Malefiz (2014)


İzlediğim Diziler

Jet Sosyete
Benim Adım Melek



İzlediğim Programlar
Çok Güzel Hareketler 2

21 yorum:

  1. The notebook 😊bir klasiktir bence aşk konusunu oldukça başarılı işleyen ki Ryan Gosling hayranlığı başlatan film 😄

    YanıtlaSil
  2. Böyle dönemler oluyor ne yazık ki.
    Ben de dışardan çok özgüvenli görünürüm mesela.
    Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dönemler sık ve uzun olduğunda yorucu oluyor.
      Çok teşekkür ederim :))

      Sil
  3. Mutlaka sana iyi hissettiren şeyler vardır. Bir hobi, bir yazar, tekrar tekrar izlediğin filmler... Biraz onlara tutunmaya çalışsan bu depresif halden biraz uzaklaşabilirsin belki. Yazmak bana iyi geliyor böyle durumlarda ki sen de yazıyorsun. Dilerim daha iyi hissettiğin günler yakındır :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanır mısın bana ne iyi geliyor bilmiyorum. Bazen kendimi tanımıyorum, ne severim ne sevmem bilemiyorum.
      Umarım öyledir, tavsiye için çok teşekkürler :))
      Size de :)

      Sil
  4. Aaa, tam dizilerle ilgili yazdım bloga, bu yazıyı da gördüm üstüne. :)
    Jet Sosyete'yi pek sevemedim ya. Yalan Dünya tekrarlarını izliyorum hala. :))
    Ben de beklerim bloguma, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa bakayım bir :)
      Yalan Dünya tadı yok ama yeni diziler arasından bir o sarıyor beni :))

      Sil
  5. iki filmi de izledim ikisi de iyiydii :) çgh2 seviyom ben de izliyom normal işte yanii süfer değil hıhım :) dizileri bilmiyom. ay senin neren olumsuz beeee uydurmaaa kikiki :) geçmiş olsuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen süper değil :D ahahah olumlu muyumm aaa :)) teşekkürler 🤗

      Sil
  6. Merhaba. Blogunuz oldukça dolu ve yararlı bilgiler barındırıyor.Emeğinize Sağlık.Eğer zaman ayırmak isterseniz,yeni açtığım bloga göz atıp takip ederseniz beni oldukça mutlu edersiniz.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Güzel içten bir makale sanırım depresyondasın

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel hareketler bunlar 2 konusunda aynı fikirdeyim. Son skeçler aşırı sıkıcı olmaya başladı

    YanıtlaSil
  9. Ben de Çok Güzel Harketler 2' de umduğunu bulamayanlardanım. Her iki filmi de not aldım, izleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son birkaç bölümdür maalesef bende öyleyim. Keyifli seyirler. :)

      Sil
  10. iyiki blogger varda içimizde yer kaplayan şeyleri döküp saçıyoruz

    YanıtlaSil