1 Eylül 2018 Cumartesi

Restorex Sağlıklı Uzama Etkili Onarıcı Bakım Şampuanı

Zaman su gibi akıp geçiyor, Eylül ayına girdik bile. Bu aralar şanssızlık bulutu üzerimden gitmiyor. Telefonumun kamerasını yaptırmak için bütün gün telefon tamircilerinde gezdim ama yaptıramadım. Son girdiğim telefoncu "Hiç kurcalatmayın bence" dedi. İşte kamera öylelikle kaldı.

Saçımı Mart ayında kestirmiştim ama istediğim şekli elde edemedim, istediğim şekli elde etmek için saçımın uzun olması gerekiyordu (belime kadar). Bu yüzden saçımın çabucak uzamasını istedim. Restorex'in çabuk saç uzatan şampuanı varmış diye duydum. Bende gittim, hemen satın aldım. 


Şampuan evet saçı çabuk uzatıyor (benim saçımın çok ama çok yavaş uzadığı gerçeğini de göz önüne alırsak.) Fakat kullandığım süre boyunca saçım çalı süpürgesi gibi oldu. Sanırım şampuan saç tipime uygun değildi. Bu yüzden kullanmayı bıraktım. Saçı çabuk uzattığı gerçeği nedeniyle "saçım çabuk uzasın" diyorsanız denemenizi tavsiye ederim. Belki sizin saç tipinize uyar ve severek devam edersiniz.

15 yorum:

  1. Geçmiş olsun öncelikle ben hiç istemedigim bir bölüm olan bilgisayar ve ogretim teknolojileri ogretmenligi bolumune , bolum puan sıralamasında birinci olarak burslu yerlestim 3.41 gibi bir ortalama ile bitirdim yüksek lisans başladım ama hala hayatımı istedigim şekilde yönlendiremedigimi düşünürüm ek tercihler de hayalin olan bölümü mutlaka yaz aradan zaman geçiyor ve duzeltmek isterken bambaska bir yolda buluyor insan kendini, ben de bu yıl girdim hukuk kazandım ancak ücretli olduğu için kayıt yaptirmakta tereddüt ediyorum işsizlik, biraz daha garantili meslek olsun tereddütleri hayalleri de erteliyor çünkü hakkında hayırlısı olsun bu tercihlerde olmadığı diye düşünme ek tercihlerde pişman olmayacağını düşündüğün ve istediğin yeri yaz 😊 güzel bir gelecek seninle olsun insAllah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hak veriyorum yorumunuza, çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuz ve güzel dilekleriniz için. İnşallah 😊

      Sil
  2. üniversite için hakkında hayırlısı olsun :) ben şampuan önermeye geldim ^^ saçlarım belime kadar geliyor (gerçi kestireceğim ama...) ve ben 4-5 senedir sadece sebamed ve organix'i döndüre döndüre kullanıyorum. Şiddetle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an yeni bir bitkisel şampuan aldım onu deneyeyim, sizin önerinize de bakacağım. Öneriniz için çok teşekkürler :))

      Sil
  3. ben de aynı şanssızlığı yaşamıitım puanım tutan yerleri yazdığım halde açıkta kaldım ve ek tercihlerde yerleştim o yüzden umudunu kaybetme :) insan içine çıkma korkunu da ancak insan içine çıkarak kendini zorlayarak yenebilirsin üniversitede oldukça sık karşılaşacaksın bu durumla. koskoca amfide kürsüye çıkıp sunum yapacaksın mesela :) ben de çok korkuyordum hatta ilk sene yaptığım sunumları bacaklarım titreye titreye yaptım ama alışmak zorunsın bir süre sonra :) bu arada seni takibe aldım , bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Canım hakkında hayorlı olsun.Ürün hakkında ki bilgiler için teşekkürler. Baya ihtiyacım olan bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :)) Deneyin bi' bakalım beğenecek misiniz :)

      Sil
  5. Sıkma canını, hakkında hayırlısı neyse o olsun. Tekrar çalısırsın gönlündeki yeri kazanırsın. Güzel hayaller kur onları gerçekleştirmeye bak. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu motive eden yorumun için. 💙

      Sil
  6. Bazen olumsuz görünen bir sonuç, olumlu olacak başka bir binanın temeli olabilir. Umut hep olmalı geleceğe dair.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız, umut hep olmalı. Teşekkürler. :))

      Sil
  7. Olsun canın sağolsun ek tercihlerle ıstediğin yere girersin umarım😊şampuan hakkında bilgilendirme için sağol:)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba :) her şeyin gönlünce olmasını diliyorum ve evet bu şampuanda benım saçlarımı çalı süpürgesine çevirmişti.. bu güzel yazılı bloogerın yorumlarını bloğumda görmek isterim. Sevgiler ! :) https://yildizyagmuruu.blogspot.com/?m=0

    YanıtlaSil