27 Ağustos 2018 Pazartesi

Mim - Yaz Abur Cuburu 2018

Mimi takip ettiğim çoğu blogger arkadaşta görüyordum. İlk adını gördüğümde sahiden abur cuburlarla ilgili olduğunu düşündüm ama müzikle ilgiliymiş. Sağ olsun Albatros blogger arkadaşım beni mimlemiş. Mimi başlatan Öneri Makinesi blogger arkadaşımızın yazısı için tık tık 

1. Yazın çıkan çok sevdiğim sanatçıdan/gruptan bir şarkı;
iKON - Killing Me

3. Bu yaz sürekli dinlediğim bir şarkı;


4. Bu yaz en çok duyduğum şarkı/albüm;
Şarkıyı hiç açıp da dinlemedim ama nakaratına aşinayım. 
Aleyna Tilki Yalnız Çiçek ft. Emrah Karaduman

5. Bu yaz eski de olsa dinlemekten vazgeçemediğim şarkı;
Çok eski değil, geçen yaz çıktı ama yaza çok uygun, güzel bir şarkı olduğu için dinlemesi keyif veriyor.
Red Velvet - Red Flavor

6. Bence bu yazın en favori hiti;
Bebe Rexha - I'm A Mess

7. Benim bu yazımı anlatan şarkı;
Clean Bandit - Solo feat. Demi Lovato

25 yorum:

  1. Tayeon stay😊 cidden bu kızın sesi kendini dinlettiriyor naif bir ses ... Güzel bir mim olmus kaleminize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptığı coverlara kadar var telefonumda o derece sesini seviyorum. Yorumunuz için teşekkürler :))

      Sil
  2. Sayende güzel şarkılar buldum ^.^

    YanıtlaSil
  3. Aleyna Tilki hariç hepsine parmak basmak istedim :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel şarkılar, güzel derleme. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Daha önce birkaç yerde denk gelmiştim.İlk başta ben de atıştırmalık olarak algıladım mim'i.Mim yazıları sayesinde değişik alternatifler de öğrenmiş oluyorum ...

    YanıtlaSil
  6. Killing Ne gerçekten çok güzel, hele kulaklıkla son ses dinlemesi 😻😻

    YanıtlaSil
  7. Çoğu yeni duyduğum şarkılar oldu ve ilgimi çekti. Bakacağım muhakkak, emeğine sağlık. :))

    YanıtlaSil
  8. Great post , I'm following you , please follow me too

    www.makeyourfashionchoice.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. hepsini dinlicem saaaaaol :)

    YanıtlaSil
  10. Killing Me gerçekten bu yazın en güzellerinden. Teşekkürler şarkılar için :)

    YanıtlaSil
  11. ay baksanaaa, sormaya çekiniyom amaaa her şey yolunda mıııı, istediğin gibi bişi oldu muuu, sonuçlar yaniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef hayal kırıklığı oldu benim için. İşte Ankara dışı da yazacağım filan demiştim ya, yine yapamadım, korkumu yenemedim ve sadece Ankara'da olan yerleri yazdım. Sonuç olarak yerleşemedim hiçbir yere. Puanlar vs. sıralama uygun olduğu halde yerleşemedim. Ek tercihlerde bakacağız artık, olmazsa seneye çok ama çok çalışmam lazım. Son şansım olacak çünkü.

      Sil
    2. Bu arada sorduğun için çok teşekkür ederim, ilgin için. ♥ Çekinmeden her şeyi sorabilirsin bana :))

      Sil
    3. hadi hayırlısı yaa olmazsa kafaya koyarsın takarsın iyice seneye için :) tımams :)

      Sil