28 Aralık 2017 Perşembe

Yerli Dizi // Bizim Hikaye

Bu sen Türk dizilerinin çoğuna baktım. Aralarından beğendiklerimi takip ettim. Fakat Tutsak gibi sevdiğim birçok dizi saçmalayıp bir anda final oldu. Konu ve kurgu güzelken bir türlü ne yapacağını, nasıl yürüteceklerini bilemediler ve beklenen şey oldu; bir anda final.
Bugün vakit buldukça takip ettiğim bir diziyi paylaşmak istiyorum; Bizim Hikaye. 
Shameless (Utanmazlar) uyarlaması bir dizi olacak haberini duyunca bizim yapımıza pek uyacağını düşünmedim. Hatta güzel bir şey olacağını bile beklemiyordum, dizi tutmaz gözüyle bakıyordum. Fakat diziyi biraz daha bizim yapımıza göre uyarlamışlar. İzledikçe diziyi sevmeye başladım. Ben genelde dizileri devamlı takip demiyorum ama bu diziyi olabildiğince takip etmeye çalışıyorum.
Dizinin OST' sini yani jenerik müziğini bu senenin fenomen ismi Çağatay akman seslendirdi. İlk başta sevmedim şarkıyı. Fakat dinledikçe melodisi, sözleri kulağa güzel geliyor. 


Kanal : FOXtv
Oyuncular;
Hazal Kaya
Burak Deniz
Reha Özcan
Nesrin Cevadzade
 Yağızcan Konyalı
 Nejat Uygur
Pınar Töre
 Berkay Akın
 Evrim Doğan
 İsmail Karagöz
 Korhan Fırat
 Mehmetcan Mincinozlu
 Alp Akar
 Zeynep Selimoğlu
 Ömer Sevgi 

(Filiz & Barış)

Konusu : Evi terk etmiş bir anne ve içkici bir baba, Filiz bu sorumsuz ikilinin kızıdır ve Filiz'in 5 kardeşi daha vardır.

Rahmet; zeki ama bu zekasını çıkarlarına kullanan büyük abi. 

Hikmet; kendinden büyük bir kadına aşık ve kadının marketinde çalışıyor.
Kiraz; duygusal bir yapıya sahip olan evin ikinci kızı. 

Fikret; asabi, okulda sorun çıkaran ama aslında içinde iyi niyet olan kardeş. 

İsmet; 2,5 yaşında olan sarışın sevimli kardeş.

Filiz kardeşlerine hem annelik, hem babalık yapıyordur. Part-time işlerle evi geçindiren kişidir. Filiz'in kapı komşusu ve en yakın arkadaşı olan Tülay'ın ısrarlarıyla Filiz bir gün kına gecesine eğlenmeye gider. O gün başına gelen kötü bir aksilik sonucu Barış onun hayatına girer. Barış, Filiz'den etkilenir ve sürekli onun peşinden koşar. Dik kafalı kızımız Filiz ise Barış'a uzun bir süre yüz vermez. Fakat sebebi bağlanmaktan korkuyor olmasıdır. 

Yorumum : Dizi genel olarak güzel devam ediyor. Bu senenin tutan ve iyi olan dizilerinin arasında olduğu kesin. Karakterleri çok beğendim. Özellikle Rahmet'i. Komik ve eğlenceli sahneler vardı, hüzünlendirici ve ağlatan sahneler vardı. Dizi şu an iyi gidiyor. Umarım bu dizide saçmalamaz. Ama klasik Türk dizileri belli bir yerden sonra hala bölümler devam etsin diye saçmalamaya başlar. Saçmalamadan bitirmeyi hiçbir zaman tercih etmezler. Bu yüzden saçmalayana kadar izlerim, gerisinde bırakırım. 

Şeyma Hanım, karakterini çok seviyorum. Kadın için üzüldüğüm zamanlar; kocası onun uzun yıllar dışarı çıkmasına izin vermemiştir. Bu yüzden Şeyma Hanım'da Agorafobi (dışarıya çıkamama) ve temizlik hastalığı oluşmuştur. Fikri yani çocukların içkili babası , Şeyma Hanım'ı iyileştirme bahanesiyle Şeyma Hanım'ın evinde kalır. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder