26 Aralık 2017 Salı

~4~ Çekimlerim { Soğuk Aralık Ayı }

Bu sayfada yer alan tüm fikir, tasarım, yazı ve fotoğraflar blog sahibine aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserlerini Koruma Kanunu kapsamında koruma altındadır. İzinsiz olarak kopyalanması, kullanılması ve alıntı yapılması suç sayılmaktadır.

Havalar soğumaya başladı, 2017 yılının bitmesine az kaldı. Soğuk ayları pek sevmiyorum, vücudum soğuğa dayanıklı değil. Ben içeride bu şekilde bu soğuğa dayanamıyorsam dışarıdakiler ne yapıyor kim bilir? Allah yardımcıları olsun.


Birkaç gün önce Ankara Kalesi'nin önünden geçtim ve çok güzel görünüyordu. Durur muyum hiç, hemen telefonumu çıkardım ve video, fotoğraf çektim. Videoları da yükleyecektim fakat videoları bilgisayara yüklerken bir sıkıntı oluştu. Videolar bilgisayara yükleyince yan dönüyor. Sebebini anlamadım. Düz bir şekle getiremedim. Düzeltirsem yükleyeceğim, umarım düzeltebilirim.

























4 yorum:

  1. Çok iyi ya, ayazını bile özledim buram buram... buralara daha kar düşmedi u.u
    birde hallettin mi video sorununu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oralar, yağmurlu yerler değil mi? Yakında buradasın. Umarım sen geldiğinde de kar yağar. :D
      Hayır, halledemedim. ;(

      Sil
  2. Başarılar iyi çalışmalar dilerim..

    YanıtlaSil