11 Aralık 2017 Pazartesi

~ 1 ~ Çekimlerim { Doğadan / Kaman-Kırşehir }


Bu sayfada yer alan tüm fikir, tasarım, yazı ve fotoğraflar blog sahibine aittir. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserlerini Koruma Kanunu kapsamında koruma altındadır. İzinsiz olarak kopyalanması, kullanılması ve alıntı yapılması suç sayılmaktadır.

Bugünden sonra kendi çektiğim fotoğrafları 'Çekimlerim' adı altında ara ara yayınlamak istiyorum. İlk paylaşımlarımı basit tutmak istedim. Zamanla daha güzel bulduğum fotoğraflarımı paylaşacağım. 
Fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Her şeyi, her anıyı, çiçeği, böceği, ağacı, gökyüzünü fotoğraflamayı çok seviyorum. En çok çekmeyi sevdiğim şeyler doğa. Doğa gerçekten çok güzel. Telefon kameramla çektiğim için çok amatörüm. Belki ileride fotoğraf makinem olursa bu konuda ilerlemeyi çok istiyorum. 

Doğadan çiçekleri, gökyüzünü, güneşi, ağaçları çekmeyi çok seviyorum.
Bu fotoğrafımda yerin ve göğün birleşimini görüyorsunuz. Gerçekten çok iç açıcı bir fotoğraf. İnsana huzur veren bir kare. Bu fotoğraf tam masaüstü yapmaya uygun.


Bu fotoğraf karesinde gördüğüm kaplumbağayı hemen kaydetmek istedim. Bu yüzden hemen fotoğrafını çektim.

Yine gökyüzü. İleri ki zamanlarda gökyüzünü daha çok göreceksiniz.






2 yorum: