20 Aralık 2017 Çarşamba

Dizi // Kore // W - Two Worlds

W - İki Dünya

Diziyi yayınlanırken yani eş zamanlı izliyordum. İlk 7 bölümü her seferinde heyecanla beklemiştim. Daha sonra bazı noktalarda sıkıcı olmaya başladı. Fakat ilk bölümlerde hep şaşkınlıkla izliyordum. Wow diyordum sürekli ve bölüm sonu olduğunda merak içerisinde bitiriyordum. Yeni bölümü sabırsızlıkla bekliyordum.


Yönetmen : Jung Dae Yoon
Senarist : Song Jae Jung
Yayın Tarihi : 2016
Ülke : Güney Kore
Dil : Korece 
Bölüm Sayısı : 16
Oyuncular ;
Le Jong Suk
Han Hyo Joo
Jeong Eu Gene
Lee Tae Hwan
Park Won Sang
Kim Eui Sung
Lee Si Un

 

Konusu : Dizi bir manga karakteri ile bir insanın aşk hikayesini konu almaktadır. Farklı dünyalara ait bu iki insanın yaşayacakları olaylar nefes kesici olacak. Doktor Oh Yeong Joo'nun babası ünlü bir manga yazarıdır. Bir gün Yeong Joo babasının mangayı yazdığı atölyesine gider ve yerde kanlar içinde yatan bir adamla karşılaşır. Bu kişi ünlü manga karakteri Kang Chul'dur. Yeong Joo, Kang Chul ile manganın içine girer. Daha sonra olaylar gelişecektir.

Kang Chul karakteri varlıklı, yakışıklı, ünlü ve herkes tarafından sevilen biridir. Yeong Joo ise Kang Chul'un ilk karşılaşmalarında Yeong Joo, Kang Chul'un hayatını kurtarır.







Kang Chul atış sporları dalında altın madalya sahibidir. Ailesinin cinayeti üzerine hayatı değişmiştir. Hayatını zengin, varlıklı, iyi bir insan olarak geçirmiştir. Aniden gizemli bir kadın hayatına girer. Bu kadın yüzünden hayatı fazlasıyla değişecektir. Bu gizemli kadından geriye sahte bir kimlik kalmıştır. Bu kimlikte Oh Yeong Joo adında bir doktor olduğu yazıyordur. Kang Chul bütün hastaneleri aratır fakat Oh Yeong Joo adında ne bir doktor ne de bir insan vardır. 


İlk bölümleri izlerken nefesim kesilmişti. Manga karakteri ile gerçek dünyadan bir insanın aşkını anlatmak güzel bir fikirdi. Fakat dizi ilk başlarda güzel olsa da daha sonra sıkmaya başladı bunun sebebi de sürekli başa dönüyordu. Kang Chul ölüyor, geri diriliyordu. Sanırım bir yerden sonra ne yapacaklarını bilemediler ve saçmaladılar. Ama genel olarak izlemeye değer bir diziydi.


Le Tae Hwan'ın karakterini çok  beğendim. Gerçekten ona yakışan bir karakteri canlandırmış. Jeong Eu Gene ise, beğendiğim bir oyuncu. Burada da kendisine uyan bir karakteri canlandırmış. Fakat bazı noktalarda kafam karıştı Kang Chul'u seviyor mu, sevmiyor mu (aşk anlamında) tam çözemedim.

Lee Si Un ise, dizinin komik karakteriydi. Dizilerin olmazsa olmazı şapşal karakter. Bu tarz karakterler dizilere renk katıyor. Onun sahnelerinde çok güldüm. 

Jong Suk'un karakteri çok sevilesiydi. 




2 yorum:

  1. Yorumuna katılıyorum. Başlarını çok heyecanlı izlemiştim ben de :)) Sonraları da aslında fena değildi ama ilgimi kendinde tutamadı W ve finalini getiremedim maalesef :D Yine de puan ver deseler 8 falan veririm çünkü karakterler pek sevilesiydi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kurgu ve karakterler güzeldi fakat diziyi nasıl devam ettireceklerini bilememişler gibiydi. Yorumun için teşekkürler. :))

      Sil