12 Aralık 2017 Salı

Kozmetik // Black Mask / Siyah Maske

Kozmetik ürünlerini çok sık kullanmadığımı önceki yazılarımda birçok kez belirtmiştim. Ama kozmetik ürünleri merak edip, alıyorum ve deniyorum. A101'e zamanında indirimli siyah maske gelmişti. Bende merak edip almıştım. Fiyatı 10 TL civarıydı.


Markalardan pek anlamam. Bu yüzden genelde bir şey alırken markaya bakıp almam. İşime yarıyor mu yaramıyor mu diye düşünerek alırım. Alıp denedikten sonra beğenip beğenmeme fikrimi sunarım. 
Bu maske ciltten kiri ve yağı arındırmak için yapılıyor. Ciltteki ölü hücreleri temizlemesine yardımcı olur.

Kullanımı : Göz çevresi ve dudak çevresi hariç yüz ve boyun bölgesine ince bir katman şeklinde sürün. 20 - 25 dakika civarı kurumasını bekleyin. Tamamen kuruyunca soyarak çıkarın. Duru su ile cildinizi temizleyin.

Yaralı ve tahriş olmuş cildinize kullanmayın. Ateşe yaklaştırmayın. Göze temas ettirmeyin. 


Maskeyi 3,4 defa kullandım. Gerçekten iyi geliyor. Sürekli kullanmak yerine haftada bir kullanın. Her şeyin düzenli kullanımı faydalıdır. Düzenli kullandığımda faydasını gördüm. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder