10 Aralık 2017 Pazar

Dizi // Kore // Cinderella and Four Knights

Sinderella ve Dört Şövalye


Tür: Gençlik, Romantik 
Yönetmen: Kwon Hyuk-Chan
Yayıncı: tvN 
Bölüm Sayısı: 16 
Yapım Yılı: 2016
Ülke: Güney Kore
Oyuncular:
Park So Dam
Jung Il Woo
Ahn Jae Hyun
Lee Junshin
Son Na Eun

Konusu: Adından da anlaşıldığı üzere bir kül kedimiz yani fakir kızımız ve  ona aşık olan zengin erkeklerimiz var.
Eun Ha Won çalışkan bir öğrencidir. Annesi vefat ettikten sonra babası, üvey annesi ve üvey kardeşleriyle yaşamaya başlamıştır. Üvey annesi ve üvey kardeşleri Ha Won'u dışlıyordur. Bir gün Ha Won yaşlı ve zengin bir adamla karşılaşır. Bu adam ona Haneul(Gökyüzü) evinde çalışmayı teklif eder. Bu sayede Ha Won para kazanacak ve üniversite için harçlık parası çıkarabilecektir. Ha Won teklifi kabul eder. Haneul Evi' ne yerleşir. Haneul Evi' nde üç erkek kuzen yaşamaktadır. 
Ha Won'un görevi bu birbirinden üç farklı tarzdaki erkeği bir aileye çevirmektir. Bu üç kuzeni birbirine yakınlaştırma görevi o kadar da kolay olmayacaktır.



Yorumum :
Klasik zengin erkek fakir kız olayı olduğu için izlemek istemedim. Ama Jung Il Woo gibi sevdiğim bir oyuncu olunca dayanamadım. Birde bir kaç kesitini gördüm, merak uyandırdı. Bu yüzden baksam mı bakmasam mı dedim ama sonuç olarak baktım. 
Komik sahneleri fazlasıyla vardı. Sıkıcı sahneleri de vardı. Klasik, öf dedirten yerleri de vardı. Ama Il Woo sayesinde diziden çok zevk aldım. Gerçekten Il Woo'nun kaliteli bir oyuncu olduğunu düşünüyorum. Flower Boy Raymun Shop'ın yayınlandığı sene tanımıştım Il Woo'yu. O zamanda şeker bir karakteri vardı Cha Chi Soo adında. Bu seferde karakteri erkeksi bir karakter ama sevimli yönünü de çıkarmışlar ortaya. Diğer oyunculara gelince, Ahn Jae Hyun'un oyunculuğunun biraz zayıf olduğunu düşünüyorum fakat burada seçtiği karakter kendisine yakışmış. 
Jung Shin'e gelince onun oyunculuğunu ilk kez burada gördüm ve beğendim. Oyunculuğu iyiydi. Karakter olarak kıza aşık olsa da kendisinin değil kızın mutluluğunu düşünen erkek karakterindeydi. 
Park So Dam'ın oyunculuğunu bir kaç film ve dizide gördüğüm için aşinayım. İyi bir oyuncu. Fakat hep aynı tarz gibi hissettiriyor oyunculuğu ya da ben hep aynı tarzdaki karakterleri oynadığı dizilere denk gelmiş olabilirim. Bu dizi üzerinden değerlendirirsek iyi iş çıkardı.
Dizi genel olarak klasik bir kurguydu. Sıradan aşk dizisi severim diyorsanız buyurun izleyin. Güzeldi.

Birbirine zıt(!) kuzenler :



Dedenin bu üç kuzeni bu kızın adam edeceğini düşünme sebeplerinden birisi:

Sevimliliğine bakar mısınız ya?


Sevdiğim sahnelerden birisi:

Yine yeniden Il Woo ve sevimliliği. Bu bölüm çok eğlenceliydi.






4 yorum:

  1. Il Woo nün olduğu bir kesite bakmıştım. Ama çok sevemedim ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak basit bir aşk kurgusuydu, Il Woo'nun kesitleri güzeldi.

      Sil
  2. Sırf Il Woo için bakmak çok istediğim ama genel çerçeve de pek beğenmediğim için bakmadığım dizi. Il Woo'yu 49 Days gibi kaliteli yapımlarda görmek istiyorum artık ya >.<

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende Il Woo'nun kesitlerini görüp baktım. Normalde bakmayacaktım. Bende öyle, umarım ileri ki projeleri kaliteli olur.

      Sil