25 Aralık 2017 Pazartesi

Dizi // Kore // Cheese In The Trap


Daha önceden izlediğim ve büyük bir kısmını beğendiğim bir dizinin tanıtımını yapmak istiyorum.


Tür : Gençlik, Romantik
Yayın Kanalı : tvN
Yayın Yılı : 2016
Bölüm Sayısı : 16
Ülke : Güney Kore
Dili : Korece
Oyuncular :
Park Hae Jin
Kim Go Eun
Seo Kang Joon
Nam Joo Hyuk
Lee Sung Kyung
Kim Hee Chan
Park Min Ji


Konusu : Dizi Seul'deki bir üniversitede arkadaşlık ve aşk ilişkilerini konu alıyor. Konu baş karakterler Hong Seol ve Yoo Jung'nun aşkı etrafında dönüyor.
İlk başta netizen yorumlarını okuduğumda dizinin güzel olmadığını düşündüm. Oyuncuları sürekli yeriyorlar ve kurgunun kötü uyarlandığını söylüyorlardı. Bu yüzden ön yargılıydım. Seo Kang Joon'un sahnelerini gördüğümde ve okul konulu yani gençlik dizisi olduğunu öğrendiğimde hemen izlemeliyim diye düşündüm. Gençlik konulu dizi/filmleri çok seviyorum. 

Karakterlerin tanıtımı yaptıktan sonra bütün karakterlere ve kurguya yorum yapacağım.


(Park Hae Jin) Yoo Jung : İyi görünümlü, çalışkan ve insanlara yardım eden tarzda bir karakteri vardır. Üniversitede Hong Seol'un sunbaesidir. Onun içinde sakladığın karaknlık bir tarafı vardır. Hong Seol bu karanlık tarafını görecektir ve ikisinin aşkı bu şekilde gelişecektir.
(Kim Go Eun) Hong Seol : Ailesinin durumu yüzünden Hong Seol part-time işte çalışıp harçlığını çıkarmaktadır. Yoo Jung ile yakınlık kurduktan sonra karakterinde belirgin değişiklikler olacaktır.
(Seo Kang Joon) Baek In Ho : Piyano dahisi olan In Ho, talihsiz bir kaza geçirir ve elini sakatlar, bir daha da piyano çalamaz. Şimdi ise ne yapacağını, hayalinin ne olduğunu bilememektedir. Çocukken kız kardeşi In Ha ve kendisine Yoo Jung'un ailesi bakmıştır. Baek In Ho, bu yüzden Yoo Jung'un karakterini çok iyi tanıyordur, içindeki karanlık tarafı dahi biliyordur. In Ho fazla asi ve sert birisidir. In Ho ve Yoo Jung, Hong Seol'a olan aşkları sonucu savaşacaklardır.
(Lee Sung Kyung) Baek In Ha : Baek In Ho'nun kız kardeşi olan In Ha lüks içinde yaşamaya, sürekli para harcamaya alışmış bir karakterdir. Bu yüzden asla bir işte çalışmayı istemez.
(Nam Joo Hyuk) Kwon Eun Taek : Sevimli ve garip kişiliğe sahip bir üniversite öğrencisidir. Aslında içinde güvenilir bir oppa( ahaha) barındırıyordur. Daha sonra Jang Bo Ra ile aşk yaşayacaklardır.
(Park Min Ji) Jang Bo Ra : Hong Seol'ün en yakın arkadaşı olan Bo Ra, hoobaesi olan Eun Tak ile aşk yaşayacaktır.


Yorumum : 
Dizi netizenlerin yerdiği kadar değildi. Fakat bazı noktalarda sevmedim. Mesela sevmediğim noktalardan birisi; Hong Seol'ün karakterinin oğlana benzemesi. Bence olması gereken, Yoo Jung'un kızla yakınlaştıktan sonra iyi bir karaktere dönüşüp içindeki karanlık tarafın yok olmasıydı. Fakat bunun tam tersi oldu. Hong Seol, Yoo Jung'un karanlık tarafının içinde kayboldu. Bunun olmaması gerektiğini düşünüyorum.
İlk bölümlerde çocuğun alttan alttan karanlık tarafını Hong Seol'a göstermesi ve diğer insanlara ise melekmiş gibi davranması, bu sahneler komik ve ilgi çekiciydi. 
Yoo Jung'un, Hong Seol ile yalnız kaldığında sürekli 'Yemek yiyelim mi?' demesi ve Hong Seol'ün her seferinde yanlış anlayıp korkup reddetmesi bu sahneler gerçekten çok komikti.
Baek In Ha karakterinin çok kötü olduğunu söylüyorlardır yani Sung Kyung'un karakteri iyi canlandıramadığını. Fakat ben bu karakteri taşıyabilecek birini tanımıyorum. Benim çok hoşuma gitti ve karakteri gerçekten iyi taşıdığını düşündüm. Kardeşi In Ho ile olan sahneleri çok eğlenceliydi.
Baek In Ho'nun asabiliğini, komik bir karakter oluşunu ve açıkçası bazı noktalarda erkeksi oluşunu çok sevdim. Tam benim sevdiğim bir karakterdi. Ben genelde ikinci karakterlere tutuluyorum sanırım. Başrol erkek karakterleri ya sevmiyorum ya da sevsem de ikinci erkek karakteri başrol erkek karakterden daha çok seviyor oluyorum.


SPOILER :
Yoo Jung ne kadar hoş bir karakter olursa olsun ben Hong Seol'ün Baek In Ho ile olmasını ümit ettim, sonuna kadar bekledim.
Ne olursa olsun sonuna kadar ümidimi kaybetmedim ama...işte.
Sonunun biraz saçma bittiğini düşünsem de olabildiği kadar dedim. Kurgu ve karakter seçimleri bence çok iyiydi.





2 yorum:

  1. Diziyi Hae Jin var diye izlemek isteyip izlerken Kang Joon'a vurulmam dsdhsdh Ya başlarda çok güzeldi aşırı iyi başladı ama sonları çok bi' ne yapsak da olayı ilerletsek der gibiydi, hele bazı sahnelerdeki mantık hataları filan çok güldürdü fdfhd
    In Ho ve In Ha kardeşliği, özellikle ikisinin olduğu sahneler harikaydı... Netizenlerin abarttığı kadar da çok değildi Kang Joon'un sahneler...
    Ellerine sağlık, teşekkürler paylaşım için ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bende Kang Joon'a vuruldum Hae Jin'e vurulmayı beklerken :D Doğru başlarda çok iyi başladı ama sonlara doğru saçmaladılar.
      Evet, çok şekerlerdi. :D Yorumun için ben teşekkür ederim. ♥

      Sil