27 Haziran 2016 Pazartesi

Film // Kore // Miracle in Cell No.7

7. Koğuştaki Mucize

Filmlere sardığımı söylemiştim ve geçenlerde izlediğim bir filmi size tanıtmak istiyorum. Uzun zamandır Kore Filmleri izlemiyorum. Çünkü açık konuşayım Kore Filmleri'nin başarılı olduğunu düşünmüyorum. Arada nadir olarak güzel filmler çıkıyor. Evet, bu filmler arasında Miracle in Cell No.7 da var. Gerçekten uzun zamandır bu kadar güzel bir film izlememiştim. Çoğu Koreli'nin izleyip beğendiği bu filmi eski bir yapım sanmıştım. EXO'da EXO Showtime'da izlemişti ve hepsi ağlamıştı. O zamanda izlemek istemiştim ama dediğim gibi eski bir yapım sandım. Fakat 2013 yapımıymış. Kardeşlerimle başına oturduk ve izledik. Şimdi beğendiğim bu filmi size tanıtacağım.

Ülke : Güney Kore

Dil : Korece

Yayın Yılı : 2013

Yönetmen : Lee Hwan Kyung

Oyuncular : Dal Su Oh, Kal So Won, Seung Yong Ryoo
Süre : 130 Dakika
Tür : Dram

Konusu : Zihinsel özürlü Yong Goo kızı için Sailor Moon çantası almak ister. Her gün gidip mağazanın önüne çantayı seyrederler. Bir gün çantayı dışarıdan seyrederken çanta başka birine satılır. Yong Goo mağazadan içeriye girer. "Çanta benim kızımın. O çantayı ben kızıma alacağım. Her gün bu çantaya bakıyoruz." der. Çantayı alan kişi ise sinirlenir. Yong Goo'yu tartaklar. Yong Goo ve kızını mağazadan atarlar. Bir gün Yong Goo iş yerindeyken çantayı satın alan kızın yani artık çantanın sahibi olan kız onun yanına gelir. Yong Goo'yu çağırır. "Gel, çantanın satıldığı bir yer biliyorum." der. Yong Goo kızın peşinden gider. Yürürler, yürürler. Hava soğuktur. Kız önden gidiyordur ve birden bir çığlık duyulur. Yong Goo koşar bakar ve kızı yerde görür. Kız yaşıyor mu diye kontrol eder. Kıza suni tenefüs yapar. O sırada yoldan geçen bir bayan görünce yanlış anlar. Yong Goo'nun küçük kıza tecavüz ettiğini düşünür. Bilin bakalım bu ölen kızın babası kimdir? Savcı. Hemde Baş Savcı. Ünlü bir savcıdır. Zorla hapse atarlar. Hiç savunma olmadan ve asıl olay başlar. Yong Goo ve kızı ile olan bağı insanların yüreklerini burkacak.

Sonunda çok ağladım. Kızın ve babasının birbirlerinden ayrılışı yürekleri burkacak bir türdendi. Filmin Türkçe dublajlısı da var fakat ben dublajlı filmleri sevmiyorum. Onun yerine alt yazılı olanları izlemeyi tercih ediyorum. Alt yazılı ya da dublajlı izlemek istediğinize siz karar verin. İyi seyirler.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder