26 Haziran 2016 Pazar

Yerli Dizi // Şahane Damat

Bu yaz dizileri arasında hiçbirini televizyonda izlemedim. Fakat birine denk geldim. Bu dizi de Şahane Damat. Aslında kadın başrol oyuncusunu sevdim. Bu yüzden internetten izlemeye karar verdim.


Oyuncular 
Burcu Özberk
Ali Ersan Duru

Konusu :  Melike, gurbetçi ailesini İstanbul'da bir başına namusuyla yaşayabileceğine ikna etmek için, bazı küçük yalanlar söyleyen bir kızdır. Almanya'daki ailesi, an itibarıyla Melike'nin ödüllü bir gazeteci olduğuna, müthiş bir evde yaşadığına ve doktor nişanlısıyla yakında evleneceğine inanmaktadır. Gerçekte ise Melike İstanbul denen vahşi ormanda açlık sınırında yaşamaya çalışan sakar bir kızdır ve habercilik hayallerine ancak bir magazin gazetesinde burç yorumu yazacak kadar yaklaşabilmiştir. En kötüsü de, ailesine aralarında yüzük taktıkları yalanını attığı sosyetik estetik cerrah Mehmet Çırağan, Melike ile değil, patronuyla nişanlıdır! Günün birinde Melike hayallerindeki haberi yakalamayı başarır. Öğrendiği skandal ülkeyi sarsacaktır! Ancak o skandalın ucu çok fena bir şekilde Mehmet’e de dokunmaktadır. Tabii ne Melike ne de Mehmet, yalan ve şantajla başlayan hikayelerinin, onları tüm yalanlarını temize çekecek bir aşka taşıyacağını henüz bilmemektedirler.
Kaynak : startv.com.tr

Açıkçası Güneş'in Kızları'nı çok seviyordum. Oyuncular olsun, konular olsun fakat oyunculukları güzel değildi. Oyuncuları sevsem de tarafsız bakış açısıyla bakarsak oyunculukları idare ederdi. Bakalım bu dizi de güzel olacak mı?

İzlediğim kadarıyla rol yapışlarını sevdim. Adamın gerizekalı deyişi bile hoşuma gitti. Diva kız sayesinde düştü. Daha doğrusu kız yüzünden düştü. Açıkçası komikti. Diziyi genel olarak beğendim. Konu olarak diğer dizileri beğenmemiştim fakat bu dizinin konusu güzeldi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder