17 Haziran 2016 Cuma

Yerli Film // Aşk Sana Benzer


Bu aralar pek fazla bir şey izlemiyorum, hatta hiç izlemiyorum. Canım hiç istemiyor. Ama dün sıkıldım ve bir Türk filmini izleyeyim dedim. Daha vizyona girmeden önce beklediğim Fahriye Evcen ve Burak Özçivit'in yer aldığı Aşk Sana Benzer filmini bekliyordum. Vizyona gireli çok olmuş. İzleyeyim izleyeyim diyordum, bir türlü fırsat olmuyordu. Sonunda dün fırsatını buldum ve izledim.


Yayın Yılı : 2015
Süre : 1 Saat 55 Dakika
Tür : Dram, Romantik
Ülke :  Türkiye
Dil : Türkçe
Oyuncular : Fahriye Evcen, Burak Özçivit, Selim Bayraktar

Konusu :  Ege'de balıkçı kasabasında yaşayan Ali, ailesinden kalan yadigar balıkçı restoranını işletmektedir. Kasabaya gelen esrarengiz bir kızı görür ve bu esrarengiz kızla ilginç bir etkileşim yaşar. Zamanla bu iki insan birbirine aşık olur. Sevgili olurlar, zamanlarını birlikte geçirirler. Bir gün Ali, Deniz'e evlenme teklifi eder. Deniz kabul etmez. Sebebi Deniz'in geçmişidir. Deniz kasabayı terk etmeye karar verir. Ali otobüsün önünü keser ve onu geri getirir. İkili evlenirler. Daha sonra Deniz'in geçmişindeki adam karşılarına çıkar. Bakalım bu ikili bu adamla başa çıkabilecekler mi?

Başları çok hoştu. Karpuz olayı filan. Ben filmi daha farklı bir şey olarak beklemiştim. Sonunda olan şey beni etkiledi. Çok sıradan, klasik diye düşünmeye başlamıştım ki, sonu, bitişi tamam sıradan değilsin artık dedirtti. Genel olarak güzeldi. Oyuncular çok yakıştırdığım bir ikili. Gerçekten rol yapışları da kaliteli. Tavsiye ederim, izleyin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder