24 Haziran 2016 Cuma

Film // Çin // Back To 20


Bir ara filmlere sardığımı söylemiştim. O sıralar Luhan'ın oynadığı Back To 20 filmini izlemiştim. Aslında kardeşimle izleyecektim fakat o Luhan var diye izlemek istemedi. Ama ben Luhan EXO da iken izlemeyi çok istiyordum. Tanıtım videolarında çok hoş görünüyordu. Bu yüzden merak etmiştim ve izledim.



Yayın Yılı : 2015

Ülke : Çin

Dil : Çince

Yönetmen : Leste Chen

Tür : Fantastik, Komedi
Oyuncular

Luhan

Yang Zhi Shan

Gui Ya Lei
Bolin Chen

Konusu : 70 yaşındaki nine evli olan oğlunun yanında kalıyordur. Gelini onun yüzünden hasta olmuştur. Bu yüzden oğlu onu huzur evine gönderir. Nine huzur evine gider. Bir gün torunu Luhan'a ve arkadaşlarına yemek ısmarlayacaktır. Her zamanki geçtiği yoldan geçer ve bir fotoğrafçı dükkanı görür. Dükkana girer. Eski yıllara ait fotoğraflar vardır. Fotoğrafçıya fotoğrafını çektirir. Dışarı çıkar ve yüzüne baktığında gençliğine dönmüştür. Kadın şok olur ama bir yandan da sevinir. Çünkü kadın eskiden şarkı söylüyordur ve şarkı ile sevdiği adam arasında seçim yapmıştır ve sevdiği adamı seçmiştir. Şimdi ise hayallerinin peşinden gitme vaktidir. Yeni bir adama aşık olur. Yeni aşık olduğu adam ve hayallerini mi seçecek yoksa torununu mu seçecektir?

Film genel olarak güzeldi. Bazı yerleri komikti. Kadının sesi hoştu. Luhan deseniz çok yakışıklıydı filmde. Kadın ile Luhan'ın birlikte olmasını ve Luhan'ın üzülmemesini istedim. Fakat sonuçta ninesi. Bu yanlış olurdu. Luhan'ın sesi deseniz çok iyiydi. Tabi bir de şarkı festivalinin olduğu yere yetişmeye çalışırken araba çarpması var. O an şok oldum. Ama kadının torununu seçmesi duygusal bir sahneydi. Sonuçta hayallerine kavuşmak için ikinci bir fırsat daha elde etmişti. Fakat hayalleri yerine torununu seçti. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder