23 Haziran 2016 Perşembe

Yerli Dizi // No:309

Yeni başlayan yaz dizilerine göz atmak istedim. Aslında çoğu da ilgimi çekmiyor. Artık oyunculukları kötü olan aktör-aktris doldu. Konular deseniz wattpadden uyarlama gibi. Yine de bir göz atmak istiyorum, belki güzel bir tanesine denk gelirim.

2016 Yaz Dizisi


Konusu : Dedesinden kalan mirası alabilmek için şirketin başına geçebilmek için Onur'un evlenmesi gerekmektedir. Onur annesinin zoruyla bir randevuya gider. Randevu da gelen kız da annesinin zoruyla gelmiştir. Fakat bu iki insan birbirini yanlış anlamış ve aynı masaya oturuştur. Daha sonra Lale sarhoş olur. İkisi birlikte vakit geçirir ve geceyi birlikte geçirirler. Bakalım ikisi berarber evliliğe adım atacak mı?
Oğlan çakma sarışın gibi duruyor. Bir garip sıfatı var. Dizi güzele benziyor ama internetten izlediğim için 2.partını izleyemedim. O yüzden tam olarak nasıl karşılaştılar pek bilmiyorum ama gerçekten güzele benziyor. Ama sürekli izler miyim, takip eder miyim sanmıyorum. Kız sarhoş oldu iyi mi? Derken, oha ya birlikte olmuşlar. Abi nasıl olur? Eh, dizinin gidişatı da belli oldu şimdi. 

2 yorum:

  1. Ben hiç bakmıyorum TV'ye genel de Kore uyarlaması oluyorlar. Bu dizi uyarlamamı bilmiyorum gerçi. :)
    Sonra açıp orjinalini seyrediyorum :)
    İyi seyirler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni çıkan Türk dizilerinde artık eski Türk dizilerinin tadı yok. Artık Kore dizileri de sarmıyor beni. Çok klasik ve basit konuları var.
      Teşekkürler. :))

      Sil