7 Haziran 2016 Salı

Film // Japonya // Close Range Love


Sık sık yazmadığım için üzgünüm. Ama elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum. Bu aralar filmlere sardım. Tayland, Kore, ABD, Türk, Hindistan ve Japonya filmleri izliyorum. Farklı ülkelerinde filmlerini izlemeye başladım. Bu aralar özellikle Japon filmlerine kafayı takmış bulunmaktayım. Japon filmlerin animeler ya da mangalardan uyarlanmış olanlarını seviyorum. Romantik olanları da çok hoş oluyor. Bir kaç gün önce izlediğim Close Range Love'ı tanıtacağım. 



Filmin Adı : Close Range Love
Yönetmen : Naoto Kumazawa
Yayın Yılı : 2014
Süre : 118 Dk.
Tür : Romantik
Ülke : Japonya
Dil : Japonca
Oyuncular : Tomohisa Yamashita Nana Komatsu Mizuki Yamamoto

Konusu : Kururugi lise de çok çalışkan ve zeki bir öğrencidir. Ama İngilizce dersinde bir türlü başarılı olamaz. Okuldaki kızların aşık olduğu İngilizce öğretmeni Haruka Kururugi'ye özel ders vermek ister. Kururugi çok soğuk ve tepkisiz bir kızdır. Duygularını her zaman saklar. İngilizce öğretmeni olan Haruka ise çok yakışıklı bir öğretmendir. Haruka, Kururugi'ye ders verdiği sıra Kururugi'nin hislerini çözmeye başlamıştır. Hareketlerinden ne hissettiğini anlamıştır. Kururugi, Haruka öğretmenden nefret ediyordur. Fakat sonradan ona aşık olduğunu anlar. Bakalım hislerine karşılık bulabilecek mi?

İzlerken bizim niye böyle öğretmenimiz yok dedim. Yamapi çok yakışıklı. İLk öpüşmelerini gördüğümde şok oldum. Sınıfın ortasında sıranın altında duran kızın dudağına yapıştı. Ayağa kalktıktan sonra baş parmağını dudağına götürdü. Birini öptüğünde elini dudağına götürme huyu varmış. Biraz sıkıcı olsa da bence genel olarak güzeldi. Tavsiye ederim izlemenizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder