21 Haziran 2016 Salı

Yerli Dizi // Aşk Laftan Anlamaz


Yeni yaz dizilerine bir göz atayım dedim. İlk başta Güneş'in Kızları'nda Selin rolünü oynayan Hande Erçel'in oynadığını gördüm ve ona başlayayım dedim. Televizyondan izlemeye fırsat bulamıyorum, daha doğrusu takip edemiyorum. Zaten bu yaz çıkan diziler arasında hiçbiri ilgimi çekmedi. Bir tek Seviyor Sevmiyor'u merak etmiştim fakat ona da bakmadım. Yorumları okudum, herkes Siwon'a olmamış dediği için bakmaya da pek niyetli değilim. Neyse konumuza dönelim, bakalım bu dizi nasıl olacak. Aslında ben pek rol yapışlarını beğenmedim, biraz kötü mü oynuyorlar sanki?

2016 Yaz Dizisi



Konusu : Hayat, evinden uzakta bir üniversite de okumaktadır. Bir gün, bir sabah annesinin kendi evine geldiğini görür. Annesi Hayat'ın okulu bittiği ve iş bulamadığı için eve götürmek ister. Bir yandan da büyük bir iş sahibi Murat ile tesadüfi karşılaşırlar. Küçük bir sorun yaşarlar aralarında. Hayat'ın iş başvurusu yaptığı şirketin sahibi Murat'tır. Bakalım gelecekleri nasıl olacak?

Açık konuşayım rol yapışlarını pek sevmedim. Çilek Kokusu'nu sırf oğlan yakışıklı diye izlemiştim ve onların da rol yapışları güzel değildi, yapmacıktı. Bunlarında öyle ama fakat belki diyorum. Belki dizi güzelleşir diye izleyeceğim bir kaç bölüm. Dizi gittikçe ilginçleşiyor. Bakalım neler olacak? Telefonu çöpe atma sahnesi güzeldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder