1 Temmuz 2016 Cuma

Kozmetik // Avon BB Cream

Kozmetik ile ilgili uzun süredir paylaşım yapmıyordum. Dedim sürekli kullandığım kapatıcıyı tanıtayım. Bizim buralarda Süslü adında bir takı tokacı var. Orada BB Krem satıldığını gördüm ve hemen aldım. Ten rengime uygun ve yüzümdeki sivilce izlerini kapatıyor ve yüzümü parlak gösteriyor. Bu yüzden özel günlerde sürekli bunu kullanırım. Özel günlerde dedim, çünkü genelde makyaj yapmayı sevmem. Yüzümde ne tahriş ne de sivilce yaratıyor. Gerçekten kullanışlı bir kapatıcı.

Öncelikle üstünde yazan yazıları yazacağım ve açıklayacağım.

Avon Nutraeffects


Skin Perfecting (Cilt Mükemmelleştirme)
Perfecteur De Teint



Sensitive Skin (Hassas Cilt)

Hypoallergenic (Hipoalerjenik)

Allergy Tested (Alerji Test edilmiştir)

Free of parabens and dyes (Parapenler ve boyalar serbest)


Kullanmanızı tavsiye ederim. Gerçekten güzel bir kapatıcı ve tahrişte etmiyor. 





2 yorum:

  1. Bende Pure Beauty'nin bb kremini kullanıyorum ondan da memnunum. Buna da bakarım ama iyi bir bb krem bulmak o kadar kolay olmuyor ne yazık ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğine bakacağım. Bende kolay kolay bulamıyorum ama ilk gördüğümü aldım ve çok memnun kaldım. :)

      Sil