20 Haziran 2016 Pazartesi

Film // Japonya // Paradise Kiss


Bu aralar eski izlediğim filmleri paylaşmaya karar verdim. Gerçekten sevdiğim ve konusunu beğendiğim filmleri paylaşacağım. İlk başlangıcı Paradise Kiss ile yapayım dedim.

Manga'dan uyarlanmıştır

Yayın Yılı : 2011
Yönetmen : Takehiko Shinjo
Süre : 115 dakika
Ülke :  Japonya
Dil : Japonca

Oyuncular
Keiko Kitagawa
Aya Ohmasa
Osamu Mukai

Konusu : Yukari genç bir lise öğrencisidir. Bir grup modacı Yukari'ye dergileri için modellik yapmasını isterler. İlk başta Yukari istemez, çünkü moda hakkında bir şey bilmiyordur ve modacıların garip tarzı ona ilginç gelmiştir. Daha sonra moda anlayışları ilgisini seçer ve onların arasına katılır. Tabi bu konu sadece moda ile ilgili değildir, içinde aşkta var. Bakalım kime, nasıl aşık olacak?

Filmi izlediğimde gerçekten çok hoş bulmuştum. Mangadan uyarlama olan Japon filmlerini çok seviyorum. Ayrı bir havaları var. Kızın araba da "Bana tecavüz edecek, bir yere öldürüp atacak" tarzı bağırarak söylediği kısın çok komikti. Genel olarak filmi güzel ve ilgi çekici buldum. Tabi şimdi izlesem herhalde çerez gibi gelebilirdi, ama belki. Sizinde izlemenizi tavsiye edebileceğim bir film.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder