20 Aralık 2015 Pazar

Dizi // City Hunter

BOF'u izleyen arkadaşlar genelde, ya City hunter'a ya da Playful Kiss'e yönelir. Bende doğal olarak ikisini de izledim. Bugün City Hunter'ın tanıtımını yapacağım.

Şehir Avcısı


Bölüm sayısı : 20

Oyuncular
Lee Min Ho
Park Minyeong
Lee Joon Hyuk
Goo Hara

Kim Hana, eski bir judocu olup Kore Başkanlık Ofisi'nde koruma olarak çalışmaktadır ve kendini Ulusal İletişim Takımı'nın çalışanı Lee Yoon Sung ve Kim Yoong Su adında bir savcı ile aşk üçgeninin ortasında bulur.

Kaynak : yeppudaa.com

Başrolde Lee Min Ho'nun olduğu City Hunter, benim izlediğim zamanlarda en iyi dizilerdendi. Dizideki karizması, kötülerin maskelerini indirmesi etkileyiciydi. Beni en çok üzen şey ise, [SPOİLER] Savcı'nın ölmüş olmasıydı...

Lee Min Ho hoş bir karakterdi fakat ikinci erkek rolünde oynayan savcı 'bana göre' daha etkileyiciydi. İkinci erkek karakterlere sanırım takıntım var.

İzlemenizi tavsiye ederim, bir şey kaybetmezsiniz. Sadece sonu sizi üzer. Çünkü, bitiş bölümü vasattı. Final bölümü hariç her şey mükemmeldi.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder