26 Aralık 2015 Cumartesi

Dizi // 49 Days

49 Days


Bölüm Sayısı : 20

Tür : Fantastik, Romantik

Oyuncular

Lee Yo Won
Jo Min Ah
Nam Gyu Ri
Jung Il Woo
Jo Hyun Jae
Bae Soo Bin


Bir kadının trafik kazası yapıp, ölüm ile yaşam arasında kalması. Bu süreç içerisinde yaşamak için kendine verilen şansta, bu şans için mücadele etmesi. Bu süreç içerisinde, gerçekleştirmesi gereken bir görev vardır. Sevdiği insanlardan samimi ve gerçek bir göz yaşı, onun için ağlarlarsa o tekrar yaşama dönebilecektir.  O, bunun kolay olduğunu düşünür fakat gerçekten değer verdiği insanlar aslında nasıl insanlar gün yüzüne çıkar. Bakalım, bu mücadele de onu gerçekten seven kişiler kimlermiş?

Gerçekten çok sevdiğim ve hayranlıkla izlediğim bir diziydi. Çoğu yerde üzülmüştüm, şaşkına uğramıştım. Fakat Il woo'nun olduğu yerler eğlenceliydi. Ta ki, sevdiği kız ile olan bağı ortaya çıkıncaya kadar. Ruh Bekçisi olarak ün salmış olan Il Woo'nun da üzücü anları olmuş demek ki. Harika bir aşk hikayesi içeriyordu. Sonu ne kadar beni sarssa da izlemenizi gerçekten tavsiye ederim.
Ve sanırım hepiniz dizinin adını : Kırk Dokuz Deys diye okuyorsunuz? Yıllar geçti hala bu şekilde okuyorum, alışkanlık olmuş. Benim zamanımdaki fanlar da adını bu şekilde okuyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder