26 Ağustos 2018 Pazar

Kore // Web-Mini Dizi // Ruby Ruby Love

Geçen gece uyuyamadım, kısa bir şeyler izleyeyim dedim ve izlemek için 5 bölümlük bu kısa diziyi seçtim. Dizinin konusunu okumamıştım. İzlerken fantastik bir dizi olduğunu bilmiyordum. Ahh yine mi yüzük, yine mi fantastik dedim.
Dizinin kurgusunu sevdim. Hele taşların anlamlarıyla ilgili bilgiler vermesi çok hoşuma gitti. İzlerken taşların anlamlarını söyledikleri zaman dikkat edin. İlerleyen zamanlarda o taşlar hakkında birbirlerine taşların anlamıyla gönderme yapıyorlar. Dizi iyi mi diye sorarsanız "fena değildi" derim. 
Başrol erkek oyuncuyu yani Lee Chul Woo'yu ilk kez burada izliyorum. Oyunculuğuna yorum yapmak için bu kısa süre yeterli değil diye düşünüyorum. Seohyun'a gelince çok sevimliydi ama biraz daha gelişmesi gerek diye düşünüyorum. 

Türü : Romantik, Komedi, Fantastik
Bölüm Sayısı : 5
Bölüm Süresi : 12 dakika
Yayın Yılı : 2017
Yayın Kanalı : Naver tvcast
Oyuncular;
Lee Yi Kyung
Seohyun (SNSD)
Lee Chul Woo
Z.Hera
Hwang Suk Jung

Konusu : Ruby'nin agorafobisi vardır. Bu nedenle o evinden hiç dışarıya çıkamaz. Ruby evinin penceresinden sürekli hoşlandığı kişi olan Ji Suk'u izler. Fakat Ji Suk, Ruby'nin varlığından bihaberdir. 
Ruby serbest takı tasarımcısıdır ve bu konuda çok yeteneklidir. O katıldığı bir takı tasarımı yarışmasını kazanınca evden çıkmak durumunda kalacaktır. Ama bu Ruby için hiç kolay olmayacaktır. Bir süre önce bir adam ona yakut yüzüğü vermiştir ve bu yakut yüzük öz güvenini yerine getirmek içindir, yüzüğü sadece üç kere kullanabilir ve her kullanımda etkisi üç saattir. Bakalım Ruby dışarıya çıkma korkusunu yenebilecek mi?



18 yorum:

  1. benim en çok sevdiğim dizi fantastik olağan dışı filmler :) kesinlikle izleyeceğim. takip etkinliğinden geliyorum bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli seyirler. :)) Tabi ki, hemen geliyorum. :)

      Sil
    2. ben de bekliyorum hepinizi ve sizleri de takip ediyorum facebook gruptanım

      Sil
  2. Seohyun'u 2008 den beri severim nadir sevdiğim kız idoller dendir kendisi diziyi izlemedim ama vaktim olursa izleyeceğim benim de bir kısa 2 bölümlük bir dizi önerim olsun sana ''SPLASH SPLASH LOVE
    '' ben izlerken çok beğenmiştim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden keyifli seyirler. :))
      Önerdiğin diziyi izledim, gerçekten güzel bir diziydi. Yine de öneri için teşekkürler. :D
      https://mavigokyuzununelleri.blogspot.com/2016/01/mini-drama-splash-splash-love.html

      Sil
  3. hımmmm pikuuuu şirin bişiye benziyo bu daaa :)

    YanıtlaSil
  4. Kore dizileri son zamanlarda epey revaçta.
    Haklı başarıların etkisi unutulmamalı bu arada.
    Paylaşım adına teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, özellikle bu aralar ilgi daha da yoğunlaşıyor.
      Yorumunuz için ben teşekkür ederim. :))

      Sil
  5. Çok şirin bir diziye benziyor 😊 girls generation benim çok sevdiğim bir grup ama o grupta sooyoung oyunculuğu ile cidden iyi dedirtiyor 😊 özellikle the Spring day of my life dizisini çok sevmiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben en çok Yuri'nin oyunculuğunu beğeniyorum. :))
      Sooyoung'un oyunculuğunu görme fırsatım olmadı, söylediğin diziyi not alacağım :D

      Sil
  6. Lee Yi Kyung favorim az gösterilmesine üzüldüm :( şimdiki dizim bitsin hemen buna başlıyorum

    YanıtlaSil
  7. Mini diziler senden soruluyor. Bunu da listeye attım. :))

    YanıtlaSil