28 Aralık 2015 Pazartesi

Dizi // My Girlfriend is a Gumiho

Kız Arkadaşım Dokuz Kuyruklu Bir Tilki


Bölüm Sayısı : 16

Tür : Romantik, komedi

Oyuncular 

Lee Seung Ki
Shin Min Ah
No Min Woo
Byun Hee Bong
Yoon Yoo Sun
Hyo Min (T-ARA)
Sung Dong Il


Dae Woong (Seung Ki) 500 yıl boyunca hapsedilmiş dokuz kuyruklu tilkiyi serbest bırakır. Tilki bir anda güzel bir kadına dönüşür ve herkes onu Dae Woong'un kız arkadaşı sanıyordur. Ancak kız,efsaneye göre insanların karaciğerlerini yiyen dokuz kuyruklu bir tilkidir. Kızın bir gumiho oldugunu ögrenince, onun karaciğerinin yemesine engel olabilmek için çılgınca şeyler yapar.

Bu diziyi ilk açtığımda, başrolün çirkin bir oğlan olması + ilk sahnede kızın oğlanı kovalaması geri diziyi kapatmama sebep olmuştu. Kız oğlanı kovalayınca, sanırım oğlana aşık olmuş peşinden koşuyor, kesin saçma ve sıkıcı bir dizidir dedim.
Fakat başka bir zaman diziyi tekrar açtım ve izlemeye başladım. Kız fazla sevimli bir karakterdi. Seung Ki'nin rolüne ise bayılmıştım. Kendisi kalbimin baş köşelerinde yer alır, bu dizi sayesinden + gerçek kişiliği sayesinde.
En çok güldüğüm yerler, Dae Woong'un halası ile bir tane amca vardı. İkisinin yaşadığı aşk ilişkisi çok 'romantikti' demeyi isterdim ama aşırı 'komikti'. Kız ağladığında yağmur yağıp, gözlerinin maviye dönmesi gibi doğaüstü olaylar vardı. İzleyeli uzun yıllar olduğu için aklımda çok az sahne kalmış fakat gerçekten izlemenizi tavsiye ederim. Ayrıca ikinci karakter olan Min Woo'yu unutmamak gerek, fazla yakışıklıydı. Tabi bu dizide ilk erkek karakter destekçisiydim.
Dizi OST'larına gelirsek, şu an bile açıp dinlerim arada. Hepsi kaliteli OST'lar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder