18 Aralık 2015 Cuma

Dizi // Düşlerimin Prensi

İzlediğim Kore dizilerini sırasıyla tanıtmaya karar verdim. İlk olarak, Goong yani Türkçe adıyla Düşlerimin Prensi'yle başlayacağım.

Princess Hours / Düşlerimin Prensi


Bölüm Sayısı : 24

Tür : Romantik, Komedi

Esas karakter Shin Chae Kyung (Yoon Eun Hye), sıradan bir lise öğrencisidir. Veliaht Prens Lee Shin Goon (Joo Ji Hoon) ile aynı okulda okumaktadır. Zamanında Chae Kyung'un dedesi ile Shin'in dedesi birbirine verdiği söz yüzünden ikisi evlenmek zorunda kalır.
Lee Shin Goon, Kore'nin veliaht prensidir. Lee Shin oldukça gururlu ve içine kapanık bir karakterdir. Balerinlik yapan Hyorin'e aşkını itiraf etmiştir. Hyorin ise, balerinlik hayali için Shin'i sevse de onu reddetmiştir. Lee Shin ise, Chae Kyung ile evlenmek mecburiyetinde kalmıştır.
Lee Yul Goon (Kim Jeong Hoon), eğer babası ölmeseydi, veliaht prens o olacaktı. Chae kyung ile evlenen kişi de o olacaktı. Fakat babası vefat edince annesi ile İngiltere'ye gitmek zorunda kalmışlardır. Uzun süre sonra Kore'ye dönen Yul, amcasının oğlu olan Shin'in eşine aşık olur.
Min Hyorin (Song Ji Hyo), Shin'i reddettiğine pişman olacak ve geri onu kazanmaya çalışacaktır. 


Benim bildiğim kadarıyla dizi, 2008 yılında TRT1'de yayınlandı. O zamanlar interneti olmayan ben, Jackie Chan, Jet Li gibi Koreli mi, Çinli mi olduğunu bile bilmediğim çekik gözlüleri tanırdım sadece. TRT1'd yayınlanırken, bölümleri kaçırmadan izlemeye çalışırdım. Dizi tarihi olduğu kadar gençlik dizisiydi. Tabi beni çeken kısmı gençlik kesitlerinin olduğu yerler. Shin'i ilk başta soğuk, kıza kötü davranan biri olduğu için sevmiyordum. Yul destekçisiydim. Onun için çok üzülüyordum. Chae Kyung'u hak eden kişinin de o olduğunu düşünüyordum. Fakat sonradan Yul'un duyguları hırsa dönüşmeye başlamıştı. Babası ölmeseydi, sevdiği kız Chae Kyung ile evli olan kişi o olacaktı.
Shin kıza aşık olduktan sonra daha hoş bir karakter olmaya başlamıştı.
Dizinin OST'ları da tam anlamıyla mükemmel. Perhaps Love en sevdiğimdi. Dizinin her bölümünün sonunda gösterilen ayıcıklar da ayrı bir güzeldi. Kısacası izlemenizi tavsiye ederim. Ki zaten bir Kore Fanı iseniz kesin izlemişsinizdir.
Bu arada sürekli Running Man izleyen birisi olarak, Ji Hyo'yu her gördüğümde 'onu bir yerden hatırlıyorum.' diyordum. RM'nin bir bölümünde, Ji hyo'nun dizi adları ve dizide oynadığı karakterin adlarıyla ilgili bir oyun vardı. O zaman Ji Hyo'nun Goong'da rol aldığını öğrenmiştim. Ve Ji Hyo'yu çok seven biri olarak, o zamanlar Goong'daki kötü karakteri nedeniyle Hyorin'î hiç sevmiyordum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder