22 Aralık 2015 Salı

Dizi // You're Beautiful

You're Beautiful


Sen Güzelsin

Oyuncular ;

Jang Geun Suk 
Park Shin Hye
Lee Hong Ki
Jung Yong Hwa

Uee


Jang Keun Suk bir kenar kasabasından hevesli bir şarkıcıyken bir idol grubunun üyeleri arasına katılan Hwang Tae Kyung'u oynayacak. Park Shin Hye ayrı yumurta ikizlerini oynuyor -biri erkek ve biri kadın. Daha büyük olan erkek kardeşin adı Go Mi Nam ve

daha genç olan kız kardeşin adı Go Mi Nyeo.
Mi Nam zaten meşhur olan üç kişilik bir idol grubuna dördüncü olarak alınır. Ancak, ciddi bir kaza geçirince, Mi Nyeo kardeşinin kimliğini ve yerini almaya zorlanır.O ve grup üyesi Tae Kyung ilk başta çekişme ve didişmelerine rağmen aşk dolu bir ilişki ortaya çıkar.
Hikaye bir idol grup ve onların yaşamlarını anlatıyor.
Kaynak : yeppudaa.com

Lee Hong Ki'yi, Yong Hwa'yı bu dizi sayesinde tanıdım. Ve sanırım benim ikinci erkekleri destekleme olayım bu dizi ile başlamış olabilir. Çünkü, Geun Suk'u o kadar hoş bulmamıştım. Fedakarca onu seven Yong Hwa ve kız olmasa da sorun etmeyecek olan Hong Ki beni daha çok etkilemişti. Filme komik yerler çoktu. Duygusal yerler var mıydı onu hatırlamıyorum. Demek ki, benim için o kadar da can alıcı bir duygusal sahne yoktu. Jeremy favori adamım, dizinin neşe kaynağıydı. Park Shin Hye'yi hiç sevmemiştim açıkçası. Nedeni kıskançlıktır şudur budur değildi. Nedeni rol yapışı hoşuma gitmemişti. Ama şu anda favori kadın aktrislerimden birisi Shin Hye'dir. Shin Hye candır. Diziyi izlerken eğlenenecek olmanızı garanti ederim ve dizi müziklerini de eminim seveceksinizdir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder