23 Aralık 2015 Çarşamba

Roman // Ateşböceği Yolu - Kristin Hannah

Ateşböceği Yolu


Sayfa Sayısı : 624

"Dostluğun büyüsü üzerine olağan üstü bir roman"

TullyileKate


İki zıt insanın 70'li yıllarda tanışması ve o zamandan bu zamana dek olan dostluklarını, iyi, kötü yaşadığı tüm olayları anlatıyor.

İlk başta Kate'i sevmemiştim ama aralarındaki dostluğun bozulmamasını sağlayan büyük etkeni hep Katie gerçekleştiriyordu. Katie çocuk sahibi olduğunda Tully'e karşı aşırı kızgındım. Ama yine de onunda duygularını anlayabiliyordum. yine de düşüncesizlik etmemesi gerekiyordu. Marah benim kalbimi en çok kıran karakter olmuştu. Ki benim kalbimden çok Katie'nin kalbini daha çok kırıyordu. Güzel bir kitaptı sürükleyiciydi. Sürekli olay oluyor. Kitap boş olmadığı için pek sıkılmadım. İkinci serisi varmış. Ateşböceğinin Şarkısı Bir sürü sorum var ve bu sorularımı bu kitap cevaplayabilir. Ama ilk kitabın sonunda olan olay yüzünden ikinci kitabı pek okumayı istemiyorum ama aynı zamanda okumayı çok istiyorum. Tavsiye ederim, gerçek aşkı, gerçek dostluğu, anne-kız sevgisini gözler önüne seren bir kitap.
Spoiler vere vere kitabı uzunca yazmayı isterdim. Fakat ilk olarak üşeniyorum, ikinci olarak okuyun, öğrenin. 

Pek de anahtar-kilit gibi uyumlu bir çift sayılmayız, değil mi?
Ama önemli olan şu : Seni hep seveceğim...
Dünyayı ateşinle aydınlat!

Sahip olamayacağın birini istemek öylesine berbat bir şey ki!

Yakın arkadaş olmak işte böyle bir şeydi. Anneniz ya da kız kardeşiniz gibi olurlardı; sizi çok sinirlendirebilir, ağlatabilir ve kalbinizi kırabilirlerdi ama sonunda, zor zamanlarınızda daima yanı başınızda olur, en kötü gününüzde bile sizi güldürmeyi başarırlardı.

Daha da kötüsü kendini hayatında eksik olan şeylerden yakınan aptalın biri gibi hissediyordu. O kadar çok şeye sahipti ki...

"... bana ihtiyacı olabilir."
"Ana sınıfına başladılar, açık kalp ameliyatı olmuyorlar, ..."




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder