27 Aralık 2015 Pazar

Dizi // Sungkyunkwan Scandal


Tür : Tarihi, romantik, komedi

Bölüm Sayısı : 24


Joseon Hanedanı'nın hüküm sürdüğü sırada, Sungkyunkwan Scandal, Sungkyunkwan Üniversitesi'nde okuyan ve kendi aşk ve arkadaşlık hikâyelerini anlatan 4 yakışıklı öğrenciyi bir araya toplar.
Kim Yun-Hee (Park Min-Young), bağımsız bir gayreti olan zeki, güvenilir bir genç kadındır. O, babasının ölümünden beri ailesine destek için çalışıyordu fakat derslerini de iyi yapabiliyordu. Bir gün, Kim Yun-Hee erkek kardeşinin yerine geçer ve sadece milli sınavını geçmek için erkek kılığına girer. Sınav gününde, Kim Yun-Hee, Lee Seon -Joon (Micky Yoochun) ile tanışır ve arkadaş olurlar. Lee Seon-Joon ayrıcalıklı bir çevreden gelir ve de yakışıklıdır. O, yalnız küstah ve kibirlidir. Onlar hem milli sınavı geçerler hem de Sungkyunwan Üniversitesi'nde beraber bir oda bile paylaşırlar.
Ku Yong-Ha, Sungkyunkwan Üniversitesi'nde, şarkı söyleyen, içki içen ve bir de bayanlar arasında popülerliği olan iyi birisidir. Ku Yong-Ha, Kim Yun-Hee'nin bir kadın olduğunu keşfeder. Eğlence için, Ku Yong-Ha onun bu sırrını ortaya çıkarmaz ve okulda olduğu sürece onu gözlemler. Çok geçmeden Ku Yong-Ha, Kim Yun-Hee'den hoşlanmaya başlar.
Moon Jae-Sin (Yu Ah- In) Sungyunkwan'da sorunları olan bir adamdır. Düşüncesiz bir kişi olan Moon Jae-Sin, düşünmeden önce harekete geçmeye yatkındır. O, bir politikacı olan babasından ve onun fırsatçı yöntemlerinden nefret eder. O, babasından intikam almak için Sungyunkwan'a gider. Moon Jae-Sin'de Kim Yong-Hee'nin sırrını keşfeder. O, onu korumaya çalışır, yaşamının geri kalanını onunla geçirmeyi beklerken...
Kaynak : yeppudaa.com

Oyuncular

Micky Yoochun
  Song Joong Ki

Yoo Ah In
Park Min Yeong


Diziyi nasıl buldum, diziye nasıl başladım hatırlamıyorum. Ama diziye başladıktan çok sonra Park Min Yeong'un diziye olduğunu fark ettim ve onun bu dizi de olduğunu bilmek, diziyi daha geç ve ağır bitirmeme sebep oldu. Oyunculuğunu pek beğenmiyorum. Kendisini severim, hatta Healer dizisinde severek izledim. Fakat oyunculuğunu bu dizi de beğenmemiştim.
Yoochun'a gelince, takdire şayan bir oyunculuk yeteneğinin olduğunu düşünüyorum. Bu dizideki rolü ilk başlarda iyi olsa da sonlara doğru sıkıcıydı.
Bu dizi sayesinde, Yoo Ah In ile Song Joong Ki'yi tanıdım. Joong Ki'yi gördüğüm an, ekranda ilk göründüğü an ona tutuldum. Bu dizideki rolü çok eğlenceliydi. En sevdiğim karakterdi.
Yoo Ah In, etrafında bir kadın olduğu zaman hıçkırıyordu. Fazlasıyla hoş bir karakterdi. Aslına bakarsanız bu dizideki başrolleri çok sevsem de yan karakterler beni daha çok etkilemişti. Bu diziden sonra Yoochun'un ve Joong Ki'nin rol yapışlarına güvenip hangi dizisi olursa olsun izlerim. Tarihi, romantik ikisi bir arada severim derseniz tavsiye ederim. Güzel bir diziydi. Yok sevmem derseniz, Joon Ki ile ah In'in yerlerini sardıra sardıra izleyin derim. O ikilinin yerleri kaçmaz.



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder