21 Temmuz 2020 Salı

BKMkitap'tan Aldıklarım 3

Mart ayının 3.haftası içerisinde bu kitapları sipariş etmiştim. Mart'tan bu yana çok fazla kitap siparişi verdim, hepsini vakit buldukça paylaşmak istiyorum. Bir önceki sipariş yayınımda bahsetmiştim, Harry Potter serisinin ilk iki kitabını almıştım. Tabi sonra ayrı ayrı aldığım için pişman oldum. Set halinde almak daha mantıklıydı ama bir anda o kadar çok parayı kitaba vermek zor gelmişti. Şöyle bakınca da bu alışverişimde 10 kitaba 180 lira verince kitapları ayrı ayrı alıyor oluşum mantıksız geldi. Karantina günlerinin ilk zamanları olduğu için kitaplar elime geç ulaşmıştı. Bir de 3 kitapta tedarik siparişi bekleniyor deyip duruyordu. O yüzden siparişimin üzerinden 8 gün sonra gelmişti. Ama dediğim gibi karantinanın ilk günleri olduğu için geç gelmesini normal buluyorum. Sonraki siparişlerimde bu kadar geç gelmedi çünkü.
Aldığım kitaplara gelirsek; Sabahattin Ali'nin kitabı uygundu bu yüzden almıştım. Karmaşık Duygular kitabını ise adı ve konusu nedeniyle aldım ama daha okumadım. Beyaz Zambaklar Ülkesinde ve İnsanların Dünyası kitaplarını kardeşlerim istediği için almıştım. Listedeki kitaplardan Harry Potter 3,4'ü okudum ve şu anda 5. kitabı okuyorum. 5. kitap 975 sayfa olmasına rağmen hızlı ilerliyor. Az kitap okuyan biri olmama rağmen bir günde 150 sayfasını filan okuyorum. 3. film ile kitabı kıyaslarsam kitabı seçerim. Çünkü kitabı okuduğunuzda filmde ne kadar çok konunun askıda kaldığını anlayacaksınız. 

Aldığım kitaplar;
Kağnı/Ses/Esirler - Sabahattin Ali
Karmaşık Duygular - Stefan Zweig
Harry Potter 3,4,5,6,7 - J. K. Rowling
Beyaz Zambaklar Ülkesinde - Grigory Petrov
İnsanların Dünyası - Antoine De Saint Exupery
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

27 yorum:

  1. Gerçekten hepsi birbirinden güzel kitaplar. Zümrüdüanka Yoldaşlığı beni de korkutmuştu kalın olunca ama dediğin gibi gerçekten çok hızlı ilerliyor çok şaşırmıştım okurken :)Beyaz Zambaklar Ülkesinde kitabını okulda okutmuşlardı eğitimi karşılaştırmak için gerçekten hayran kalıyor insan Finlandiya'nın düzenini görünce. İdam Mahkumunun Son Günü'nü de yakın zamanda okumuştum. Etkileyici bir kitaptı ama nedense çok sevemedim :) Umarım hepsini çok ama çok severek okursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşime de öğretmeni önermiş, olmazsa Beyaz Zambaklar Ülkesinde'yi bende okuyayım :D Umarım, teşekkürler :D

      Sil
    2. Bence herkesin okuması gereken bir kitap. ATATÜRK'ün Türk halkının okumasını istediği kitaplardan biri hatta :)

      Sil
  2. Bu kitaplar içinde kütüphanemde sadece karmaşık duygular adlı kitap mevcut onara henüz sıra gelmedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde okuma fırsatım olmadı o kitabı, okuyunca yorumunuzu bekliyorum :)

      Sil
  3. Ne güzel bir kitap alışverişi.. Çok severim kitap alışverişlerini. Harry Potter serisin hale okumayanlardanım. Beyaz Zambaklar Ülkesi'de Atatürk'ün hayran kaldığı ve askeri okulların müfredatına dahil edilmesi gerektiğini söylediği bir kitap olduğu için çok merak ediyordum ama fırsatım olmamıştı. Sana keyifli okumalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende, bu aralar çok fazla kitap alışverişi yaptım :) Evet, duymuştum. Umarım okumaya fırsatınız olur, teşekkürler :))

      Sil
  4. benim de kitap siparişim bir ay sonra ulaşmıştı kargoda yoğunluk vardı belki artık o kadar yoğun değildir. kitaplar çok güzeel harry kütüphaneden okumuştum ama ben de hem onu hem yüzüklerin efendisini ve birkaç tane şeyi daha seri olarak almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bu alışverişten sonraki yaptıklarım kısa sürelerde geldi. :) Bende Yüzüklerin Efendisi'nin düşünüyorum alsam mı almasam mı merak ediyorum kitabı :) Alıp, okuyunca yorumunu merakla bekliyorum :)

      Sil
    2. ben okumuştum zaten ortaokuldayken yine kütüphaneden :) en sevdiğim serilerdendir ah ah tekrar okuyacağım :)

      Sil
    3. Oku oku, bende umarım fırsat bulurum okumaya :D

      Sil
  5. sıkı kitaplar almışsıın. potter lar eveet tabiii çokzel. en çok da ilkini seviyom kitabın da filmin de. hugonun bu kitabını okumadım ama okurum tabii. exupery başka kitabını okudumdu, değişikli bi yazar, zweig sırayla okuyom ben de, hafif ve hoş yazıyooo :) aliden bunu okumadım ama okuyabilirim tabii. kitapların hayırlı olsuun keyifle okuuu kardeşlerin deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah öyle mi, bende ilk filmi seviyorum. Zweig aldım bir sürü kitabını ama hiç okumamıştım, hafif yazıyorsa bir okumayı deneyeyim :D Teşekkürleeeer :)

      Sil
  6. keyifle oku canım. Potter kütüphaneden alıp okumuştum.

    YanıtlaSil
  7. Sabahattin Ali'nin birçok eseri elimde var ve okudum ama Kağnı/Ses/Esirler'i okumamıştım. Harry Potter'ı görünce gözlerimden kalpler fışkırdı ayrıca evet 5. kitabı biraz kalınlığıyla insanı korkutuyor ama çok akıcıydı bence :) Beyaz Zambaklar Ülkesinde'yi abim alalım dediğşnden almıştım ama okumaya başlayınca çok sıkılmıştım ve abime verdim (o çok sevdi :D?) Bir İdam Mahkumunun Son Günü'nü ben çok sevmiştim, bence ölüm çok güzel betimleniyor. Yakında ölecek olan birisinin duygularını, yaşadıklarını hissediyorsun; ölümü hissediyorsun. Ben beğendim yani :D İyi okumalar :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de birçok eseri var ama sadece kürk mantolu madonna'yı okudum. Diğer eserlerini de okumayı çok istiyorum. Ahahah bende sıkılırım diye korkuyorum, o yüzden başlamaya gözümün korktuğu bir kitap Beyaz Zambaklar :D
      En kısa zamanda Bir İdam Mahkumunun Son Günü'nü de okuyayım, yorumun etkiledi beni :)) Teşekkürler ♥

      Sil
  8. Bende hepsini bitirecektim ama işte daha 5. kitaptayım, az kitap okuduğum için. Umarım başka zaman okuma fırsatın olur tekrardan :)) Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  9. hugo'nun kitabı benim için unutulmazlar arasında.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel kitaplar almışsın, iyi okumalar diliyorum ♡

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel kitaplar
    Hp en son ateş kadehini okudum bu ay 5.kitaba başlayacağım
    Victor Hugo benceeeee çok güzeldi içinde çok güzel alıntı yapılacak yerler vardı.
    Keyifli okumalar 💙🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bakalım, başla da sohbet edelim kitap hakkında :) Sana da ♥

      Sil
  12. Beyaz Zambaklar Ülkesinde eğitim sistemini karşılaştırmak için güzel bir kitap. İnsanların dünyasını merak ettim. Okuyunca yorumlarsınız belki. Keyifli okumalar...

    YanıtlaSil