25 Ağustos 2019 Pazar

Film // Japonya // Peach Girl

Uzun zamandır film izlemiyorum diye Japon romantik, komedi izlemek istedim. Açıkçası ben çerez dediğimiz filmleri arada açıp izlemeyi seviyorum. Japon filmleri genelde mangadan alınmış olduğu için bazı sahneleri ayrı bir komik oluyor. Bu filminde başlangıç kısmına bayıldım. Fakat filmin gidişatı pek hoşuma gitmedi. Aşk ilişkisi de hoşuma gitmedi. Kız tahmin ettiğim kişiyi seçmedi ama istediğim kişiyi seçti. Kötü kız karakter bir yandan sinirinizi bozuyor, bir yandan 'bu ne biçim kötü karakter' deyip güldürüyor.
Kei Inoo'nun yaşını öğrenince biraz şaşırdım, Mackenyu'dan büyük olması beni şaşırttı. (Kei Inoo afişteki turuncu saçlı olan oğlan,Mackenyu ise siyah saçlı olan oğlan.)
Filmin başında kız niye şemsiyeyle filan dolaşıyor diyordum, ilk başta anlamamıştım. Kız esmer olduğundan yakınıyormuş. Diğerlerine göre esmerdi evet ama o kadar abartılacak bir esmerlik yoktu bence. Asyalılar beyaz ten olayına niye bu kadar takmışlar anlamıyorum gerçekten.
Sizde klasik romantik komedi seviyorsanız izleyebileceğiniz bir film.



Yönetmen : Koji Shintoku
 Yazar : Miwa Ueda (manga), Junpei Yamaoka 
Yayın Tarihi : 2017 
Süre : 116 dakika 
Tür : Gençlik, Romantik 
Dil : Japonca
Ülke : Japonya

Oyuncular ; 
Mizuki Yamamoto
Kei Inoo
Mackenyu
Mei Nagano

Konusu : Momo Adachi (Mizuki Yamamoto) bir lise öğrencisidir. O, ten rengi ve boyalı saçı nedeniyle vahşi bir kız olarak algılanır, ama aslında o sevimli ve saf bir öğrencidir. Ortaokulundaki günlerinden beri, Momo Adachi sınıf arkadaşı Toji (Mackenyu)' ye karşı gizli duygular beslemektedir. Bu arada, okulun popüler erkeği Kairi Okayasu (Kei Inoo), onunla ilgilenir. Onun arkadaşı Sae (Mei Nagano) onu kıskanır ve Momo'nun Toji ile olmasını engellemeye çalışır. Momo, Kairi ve Toji arasında bir karar vermeye çalışacaktır.

Sizinde replikteki gibi sizi kopyalayan arkadaşlarınız hiç oldu mu? Benim olmuştu. Bu sene beni hayattan soğutan bir insandı.
Saç baş yolmalık insanlarda bugün : Sae karakteri.


22 yorum:

  1. Asyalılarda beyaz ten olayına en çok takan ırk sanırım Koreliler. :) Öneri için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bir tek Koreliler de var sanıyordum bende ama Japonlar yanılttı beni. :) Yorum için ben teşekkür ederim .:)

      Sil
    2. Peach Girl Türkçe Altyazılı olarak aratırsanız izleyebileceğiniz siteler mevcut keyifli seyirler 🤗

      Sil
    3. Sitelerin hepsi kaldırmış bildiğiniz bir yer var mı 🥺🤧

      Sil
    4. Ya ben hiç bir sitede bulamadım

      Sil
    5. Maalesef bende başka bir yerde bulamadım.

      Sil
  2. Japon dizi ve sinemalarının sepya rengi kalitesi beni yoruyor ama ilginç replikleri ve derin duygusallıkları izlenmeli diyorum 😊 teşekkürler paylaşım için not aldım 😊

    YanıtlaSil
  3. Geçenlerde bir tanesini açtım ama izlerken kim kimdi karıştırıp kapattım:)

    YanıtlaSil
  4. Asya romantizmi bazen iyi geliyor, not alayım :D Beyaz ten olayını ben de anlayamıyorum :D

    YanıtlaSil
  5. İzleyecek bir şey arıyordum, gideyeyim de izleyeyim. Teşekkürler~

    YanıtlaSil
  6. Çıtır çerez bir şeyler izlemeyi ben de çok seviyorum bir ara bakacağım buna teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Sonunu hatırlamıyorum bayağı zaman önce seyrettim.. Film genel hatlarıyla çok iyiydi... Sa'ye rağmen, tekme tokat dalmalık bi' kız yahu sinir etti beni film boyunca... Ah benim ikinci erkek sevdammmm.. Ah Kairi ah! Güzel sevdi kızı... Ne varsa şu birinci erkeklerde oluyor bunların aklı hep >.<

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de sinir etmişti.. Birinci erkek karakterleri bende sevmiyorum genelde. :))

      Sil