6 Ekim 2020 Salı

Eylül ayında ne izledim/okudum? 2020

Bu ayım ağırlık olarak yeni başlayan Türk dizilerini izlemekle geçti. Normalde Türk dizileri benim izleyebileceğim tarzda olmuyordu, ilk birkaç bölümüne bakıp bırakıyordum. Fakat bu aralar başlayan diziler konu ve oyuncular açısından başarılı dizilerdi. Tek sıkıntı güzel dizilerin çoğunun Salı günü olması. İzlediğim diziler arasından Hekimoğlu, Menajerimi Ara, Masumlar Apartmanı Salı günü yayınlanıyor. Biraz ona biraz buna bakıyorum, ya da o gün hangisi merak uyandırıyorsa onu televizyondan izleyip diğerlerini internetten izlemek durumunda kalıyorum maalesef. Okul bu hafta başladı ve benim şu an 13 dersim var, bu yüzden bazı dizileri izlemeyi bırakacağım. 
Menajerimi Ara dizisinin kurgusu klasik Türk dizilerine nazaran farklı, eğlenceli aynı zamanda duygusal olması nedeniyle beni kendine çekiyor. Bunun yanı sıra oyuncular arasından tek birine bile kusur bulamayacağım kadar kaliteli oyunculuklar görüyor bu gözler. Fakat reytinglerinin düştüğünü duydum, bu konuda çok üzüldüm. 
Kırmızı Oda; 2,5 saatlik bir dizi olmasını göz önünde bulundurarak oyuncular, konu bakımından kalite kokan bir dizi. İzlerken sürekli gözlerimin dolduğu bir dizi.
Masumlar apartmanı; ilk başlarda n'oluyor yahu dedirttirdi. Sonra başrollerin aşkının fazla hızlı geliştiğini düşünsem de, onları izlerken yavaştan usanmaya başlasam da diğer oyuncular ve konu olarak çok iyi ve heyecanlı giden bir dizi. Zamanında komedileriyle tanınan bu oyuncuların böyle tam zıttı rollerde oynamaları ve çok iyi oynamaları bu iki diziyi daha da övünülesi kılıyor. 
Benim Adım Melek dizisi; Melek karakterinin ailesi ve özellikle babasıyla arasında geçen yürek burkan ilişkisi izlerken sürekli gözlerimi dolduruyor. Melek'in babası olan Seyit Ali karakterini canlandıran Mehmet Çevik'in oyunculuğunu bu dizide çok beğendim. Dede Seyit Ali ile torun Seyit Ali'nin ilişkisi ve Seyit Ali ile Cumali'nin arkadaşlığı dizide sevdiğim diğer sahnelerden. 
Çatı Katı Aşk dizisini yan karakterlerin aşkı için (Yasemin&Demir çifti) izlemeye başlamıştım. Sonradan Ayşen&Ateş ve Yasemin&Demir dörtlüsü çok keyifli gelmeye başlamıştı. Fakat Ayşen karakterini canlandıran oyuncu diziden çıkacak deniyor, bilmiyorum ama sanırım izlemeyi bırakacağım dizilerden birisi bu. 
Çok Güzel Hareketler 2 eskisi gibi eğlenceli gelmiyor ama ailecek yine izliyoruz. Gülecek zaten çok az şey var. Hiç yoktan Çok Güzel Hareketler var.
Konuşanlar'ı ablam izlerken görüyor, duyuyordum. Bunu niye izliyorsun, güldüğün şeylere bak diye kızıyordum. Sonra bir bölüm izledim ve eğlenceli bulmaya başladım. Son bölümleri pek eğlenceli bulmasam da izliyorum. Hep kahkaha attıracak diye bir şey yok, bazen düşüşler olabiliyor. 
(Fotoğrafta alakasız mı oldu, bilmiyorum ama çok fazla dizi hakkında konuşunca Leyla ile Mecnun aklıma geldi.)

 İzlediğim Filmler

Alive // Kore

İzlediğim Diziler

Menajerimi Ara

Kırmızı Oda

Masumlar Apartmanı

Benim Adım Melek

Çatı Katı Aşk

Okuduğum Kitaplar

Harry Potter ve Melez Prens (6)

Şarkı Önerisi

CLC - Helicopter

ATEEZ - To The Beat

Stray Kids - Any

Bebe Rexa - i'm gonna show you crazy

A.C.E - Favorite Boys

Amber Liu - Numb

Lee Hi - Holo

Janett Suhh - in silence 

AKMU - Play Ugly

Hidden Citizens - Silent Running

NF - Oh Lord

Taeyeon - Circus

Witt Lowry ft. Ava Max - inyo your arms

The Rose - she's in the rain

P!nk - What About Us

Sia - Bird Set Free


5 yorum:

  1. bende kırmızı oda ve masumlar apartmanını izliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle Menajerimi Ara duygusal sahneleri olsa da eğlenceli sahneleri daha ağırlıklı olduğu için izlemesi iyi geliyor. Masumlar Apartmanı'nı bende kesitlerinden ya da youtubedan izliyorum. Kırmızı Oda ile bu dizi ağır konuları olduğu için insanı yoruyor, üzüyor. Üstüne 2.5 saat olunca daha ağırlaşıyor. Ezgi Mola'ya katılıyorum. Aynı zamanda Merve Dizdar' da gözüme çok batmaya başladı. 👍👍

    YanıtlaSil
  3. Çhgb2 eski tadı yok sanki ya,, birkç bölümdür pek eğlenceli gelmiyor bana :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen düşüşe geçiyor bazen çok iyi bölümler oluyor. Onlarda komedi konusunda tıkanma yaşıyorlardır arada normal ya

      Sil