3 Nisan 2020 Cuma

Mart Ayında Ne İzledim/Okudum?

Malum bu ayın büyük bir çoğunluğunu evimizde geçirmek zorunda kaldık. Dışarı 2 kez market için çıktım. Onun haricinde hep evdeydim. İlk başta uyku düzenim iyiydi. Sabah 9 gibi filan kalkıyordum. Günlük işlerimi yapıp sonra da bol bol kitap okuyordum. İlk haftayı bitirince uyku düzenim bozuldu. Gece 5'lere kadar oturur oldum. Eh haliyle geç uyuyunca da geç kalkıyoruz. Kalan vakitte de yemek ye, geri telefon, bilgisayarla oyna gibi saçma bir rutinim oldu.

Çok Güzel Hareketler 2 oyuncuları da canlı yayın açıyor, onları izliyorum. Özellikle Arif Güloğlu ve arkadaşı Efe Karanfil'in şarkı söylemelerini, sohbetlerini izliyorum. Öyle eğlenceli vakit geçiyor. 

Uyku düzeni bozulunca beslenme alışkanlığı da bozuldu. Zaten normalde de çok yemek yiyen birisi değilim. Günlük 1 öğün yemek yiyorum. Geri kalan vakitte de aç geziyorum. Mide almıyor ya da üşeniyorum. Şöyle bir zamanda düzenli beslenmek çok önemli, sizlerde benim gibi beslenme alışkanlığınızı bozmayın aman deyim. 
 


İzlediğim Diziler
Öğretmen
Hekimoğlu
Jet Sosyete
Çok Güzel Hareketler 2

İzlediğim Filmler
Harry Potter ve Azkaban Tutsağı
Edward Scissorhands
Pokémon Dedektif Pikachu

Okuduklarım
J.K. Rowling - Harry Potter ve Felsefe Taşı
J.K. Rowling - Harry Potter ve Sırlar Odası
Franz Kafka - Aforizmalar
Kristin Hannah - Kış Bahçesi
J.K. Rowling - Harry Potter ve Azkaban Tutsağı

İzlediğim dizilere yorum yapacak olursam; 
Öğretmen dizisi Japon bir diziden uyarlama. Tabi onların dizileri 40-50 dakika oluyor. Bizim diziler 2 saat olunca ilk bölümde bol bol ağlama sahneleri mevcuttu. Oyunculuklar çok iyi olsa da bu durum yoruyor insanı. Dizilerimizin 2 saat olma sıkıntısını bir kenara koyup değerlendirirsek dizi gerçekten başarılı olmuş. Oyuncu seçimleri de çok iyi. Tuğrul karakterini canlandıran Efekan Can isimli oyuncuyu Azize dizisinde izlemiştim. Öğretmen dizisinde birkaç replikle bile kendinden söz ettirdi. Ayrıca dizinin her bölümünde ayrı bir mesajı vermesi çok güzel olmuş.

Hekimoğlu dizisini zaten sürekli övüyorum. Oyunculuklar çok iyi. Gidişat çok iyi. 

Jet Sosyete ise; eskisi kadar eğlenceli gelmiyor bana. Gürse Birsel'in kalemini çok sevsemde son zamanlarda gelen konuklar ya İlayda karakterinin ya da Ozan karakterinin, içinde psikopatlık yatan sevgili rolüyle geliyor. Karakteri dizide önemli yer edinen bazı oyuncuların çıkması diziyi çok rutinleştirdi diye düşünüyorum. Ama hala izliyorum. Bitse çok üzülürüm. İzleyecek adamakıllı 2,3 dizi var zaten. 
Çok Güzel Hareketler 2 'ye yorum yapmaya kalksam her bölüm için ayrı ayrı, uzun yorumlar yaparım. Özetle ailecek izleyerek seviyoruz. Altyapı gümbür gümbür! Cihan Talay sunmasın(!)

12 yorum:

  1. Jet Sosyete bitecek zaten, instada birisine yorum yazmıştı artık yeni hikayeler yazma vakti diyerek... Çok iyi başlamıştı ama cidden esas konu olan karakterlerin çıkması diziyi biraz yordu gibi ya :((
    Edward Makaseller, çok iyiydi ya ♥

    YanıtlaSil
  2. Seni buralarda görmek çok iyi ♥ hep yaz sen ~

    YanıtlaSil
  3. Çok verimli geçirmişsin bu ayı. Öğretmen dizisine bende bakmayı düşünüyordum ama olumsuz o kadar çok şey yazmışlar ki bakamadım. Senin yazından sonra bir şans verebilirim aslında :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir ay olmuş. Harry Potter'a ben de kaldığım yerden devam edeyim artık sende görünce ilham geldi :) Nisan ayının daha verimli ve güzel bir ay olması dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devam et, bende elimdeki kitabı bitireyim 4. kitaba başlayacağım :D Teşekkürler, seninde :))

      Sil
  5. İyice dizi film bağımlısı oldum ya, yetmiyor bide dizi yorumlarını youtube da takip eder oldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hiç sormayın bende dizi yorumlarını çok takip eder oldum :D

      Sil
  6. Ne güzel bayağı verimli bor ay olmuş ^^

    YanıtlaSil