27 Mart 2018 Salı

Loreal Paris Saf Kil Arındırıcı Maske 'Okaliptus Özü'

Bimin aktüel ürün bölümüne geçenlerde saf kil arındırıcı maske gelmiş. Bende denemek maksadıyla bir tane almıştım. Ürün çok hoşuma gidince bir kaç tane daha aldım. İnternetten baktım da normal fiyatı 14 lira civarı imiş, fakat bimde 7 liraydı. Keşke birkaç tane daha alabilseydim dedim, fakat kalmamıştı. Sonuçta yarı fiyatı. Bildiğim kadarıyla kil siyah noktalar için iyi geliyor, bu yüzden bu ürünü kullanmaktan çekinmedim. 

Maskeyi yüzüme uyguladıktan bir süre sonra cildimin ferahladığını hissettim. Bu ferahlığın okaliptus özünden kaynaklı olduğunu düşünüyorum. 
Tek kullanımlık olmasına rağmen 6 ml sadece benim yüzüme çok geldi, kalanı da kardeşimin yüzünde kullandık. 
Maske kuruyana kadar yüzünüzde bekletiyorsunuz. Kuruyunca yüzünüzü duru su ile temizleyin. 
Ben maskeyi temizleyince, aynaya baktığımda yüzümün parladığını gördüm. Burnumda çok fazla siyah nokta vardı, çoğu gitmişti. Gerçekten iyi geldi, hele ferahlatıcı olması çok hoşuma gitti. Tabi cildinizin parlaması sürekli kalmıyor 5 dakika kadar bir süre sonra parlaması sönüyor.



Kil maskesini çok beğendim, 50 ml almayı düşündüm, fakat daha önce kullandığım bir kil maskesi sayesinde edindiğim bilgilerden dolayı vazgeçtim. Kil maskesinin içerisinde yumurta oluyormuş, bu da bekleyince yüzünüzde kıllanma yapıyor. Başka bir tane kullandığım kil maskesi yüzümde kıllanma yapıyordu, sebebini araştırdığımda yumurta sonucuna ulaştım. 50 ml almak fiyat olarak daha uygun olsa da, tek kulllanımlık olanlardan alıp kullanmayı düşünüyorum. Paketin bir kez açılması demek kıllanmayı yükseltmek demek, benim düşüncem bu olduğu için, 50 ml daha uygun fiyata gelse de ben tek kullanımlıklardan alıp kullanmayı düşünüyorum.
Tek kullanımlık olan bu ürünü beğendim, size de tavsiye ederim.



6 yorum:

  1. I like L'Oréal products very much but I didn't had the chance to try this one yet. I will look for it and try it as soon as possible.
    I like your blog very much, well writen and with great subjects so I am following you on GFC. If you could do the same I would be very happy.
    Wish you a fantastic evening!
    Regards,
    Flo

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok beğendim, ferahlatıyor yüzü.

    YanıtlaSil
  3. Araştırırken denk geldım yazıya ve çok şaşırdım sımdı ya ne alaka dedım ıcımden nasıl kıllanma yapar yumurta ben şok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığım kil maskesi kıllanma yapıyordu, nedenini araştırınca yumurta sonucuna ulaştım. Yumurta bir süre sonra bozuluyor ya bendeki kil maskesinin gramı çoktu içindeki yumurta 'taze kalmadığından' yan etki olarak kıllanma oluyor sonucu çıktı. Şimdi düşününce biraz saçma biraz mantıklı geliyor, valla bende şu an bilemedim :D

      Sil