21 Mart 2018 Çarşamba

Yerli Dizi // 8. Gün

Öncelikle şunu söylemeliyim giriş kısmına bayıldım. "Perşembe; birini daha öldürdüm."
İzlerken sürekli noluyor yahu? dedim. Heyecan, aksiyon, merak, şaşkınlık duygularını güzelce yaşattı. Dizi beklentimi karşıladı. Devamını izlemeyi düşünüyorum. 
Oyuncu seçimleri çok başarılı olmuş, üstüne kurgu da iyi olunca muazzam olmuş. Gidişat, geçişler bence çok iyiydi. 10 numara 5 yıldız diyebilirim. Tabi bazı yerlerde ne olacağını tahmin edebilmemden puan kırabilirim. Genelde tahmin edebileceğim olaylar yaşanması, şurada şu olacak kesin dediğimde o dediğim şeyin olması beni sıkıyor. Şaşırtın beni, şaşırtın. Tabi son sahnede şok oldum. Bu çok iyi geldi. Diziye işte o an 'mükemmel' dedim.

Bahar Yüksel (Burcu Biricik) in annesinin ölmediğini tahmin edebiliyordum. Fakat bu şekilde yaşıyor olmasına çok şaşırdım. Güzel bağladıklarını düşünüyorum.  

Bahar neden olaydan sonra kocasına soğuk davrandı pek anlayamadım, belki de o aralar sardırdığım için bir şeyleri kaçırmış olabilirim. 
Buğra Gülsoy'un karakterine bayıldım. Zaten Burcu Biricik ile başrol olacaklarını öğrendiğim zaman sevinçten dört köşe oldum. Buğra Gülsoy'u en son Özge Özpirinçci ile Aşk Yeniden dizisinde izlemiştim ve ikili çok uyumluydu. En yakıştırdığım çift onlardı. Burcu, Özge'nin bu konudaki bendeki yerini devralabilir mi bilmiyorum. Buğra ve Burcu'nun dizideki etkileşimlerini, uyumlarına bakıp göreceğiz. 
Burcu Biricik en sevdiğim oyuncuların başında geliyor. Hayat Şarkısı dizisinde onun oyunculuğunu çok beğenmiştim. Bu dizide de karakterinin üstünden iyi gelmiş.
Yazılımı sızdıran hainin kim olduğunu öğrenince biraz hüsrana uğradım. Hainin en yakınlarından birinin çıkması gidişatı daha da güzelleştirmiş. 
ATV dizilerinde hep bir eksiklik hissederdim. Bu dizide de ufacık minnacık eksiklikler hissetsem de ATV dizisi olduğunu anlamamıştım. ATV dizilerindeki hissettiğim o her zamanki eksiklik bu dizide yoktu. Hatta fazla iyiydi.
Ozan'ın, Bahar'ın karşısına bir rastlantı olarak çıkması ve ona yardım etmesi, kıza yakınlaşmak için güzel bir taktik. İkilinin aralarında oluşacak olan bağ nasıl olacak diyordum, bu şekilde olacakmış. 
Ve en sonda hiç alakası olmayan, hiç beklemediğim bir şey oldu; 
SPOILER : Hayati Şahin, Bahar Yüksel'in babası mı? Ne? Nasıl? Neden? 




Kanal : ATV
Yönetmen : Çağrı Lostuvalı

Oyuncular ; 

Buğra Gülsoy
Burcu Biricik

Musa Uzunlar
Hakan Kurtaş
Yiğit Kirazcı
Cem Davran
Ceyda Düvenci

Konusu :  Bahar, eşi Ahmet’le çok mutlu bir hayat sürerken annesi Şehnaz’ın ani ölüm haberiyle perişan olur. Başarılı bir yazılım mühendisi olan Şehnaz ölmeden önce, ülke güvenliği için bir devrim niteliği taşıyan milli jet yazılımını tamamlamış ve bu sayede çalıştığı şirketin göz bebeği olmuştur. Şehnaz, yazılım aktif hale getirilecekken büyük bir sorunla karşılaşır; sisteme sızılmıştır. Bu, tek kurşun atmadan ülkeyi ele geçirebilecekleri anlamına geliyordur. Şehnaz, bu felakete engel olmaya çalışırken sisteme sızan adamlar tarafından durdurulur ve tuzağa düşürülür. Şehnaz’ın ölüm haberi tüm ülkede büyük bir şok etkisi yaratır. Bahar ise annesinin öldüğüne başta inanmasa da bu durumu kabullenmek zorunda kalır. Şehnaz’ın ölümüne sebep olanlar şimdi Bahar’ın peşindedir; Bahar’a hayatının en kötü gecesini yaşatırlar. Bu karanlık adamların başında Ozan vardır. Tüm hayatı bir anda alt üst olan Bahar, artık yolun sonuna gelmiştir. Bu sefer de karşısına eli kanlı bir mafya eskisi olan Hayati çıkar. Bundan sonra Bahar için hiçbir şey ve hiç kimse eskisi gibi olmayacaktır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder